Avatar billede janlm Nybegynder
15. oktober 2002 - 13:22 Der er 5 kommentarer

Partner til Asp opgave på SMSjob.dk

Vi søger en partner som har forstand på ASP programmering, som er interesseret i at varetage og færdig udvikle www.smsjob.dk
SMS job er en portal hvor man skal have mulighed for at søge sit job via mobiltelefonem
Vi giver ingen fast løn, men til gengæld giver vi ejerskal i projektet, samt gode indtjenings mulighed.
Vi står for at afholde omkostningerne samt betaler for markedsføringen..

Er du interesseret så send en mail til janlm@12move.dk
Avatar billede janlm Nybegynder
15. oktober 2002 - 13:24 #1
Det vil være en fordel hvis du bor på sjælland
vi holder til i stenløse Frydensbergvej 29
3660 stenløse.
Avatar billede the_bma_man Nybegynder
15. oktober 2002 - 13:31 #2
Hmm, hvorfor er det en fordel at bo på sjælland? Her I hverken telefon eller email derovre? :-)

Jeg kunne være interesseret - men bor i Jylland.
Avatar billede janlm Nybegynder
15. oktober 2002 - 21:38 #3
hej the bma man kan du ikke lige sende mig en mail med lidt info om dig selv ?
Avatar billede sophus.00 Nybegynder
22. oktober 2002 - 21:25 #4
Har sendt en mail afsted er meget intereseret
Avatar billede dr-kermit Nybegynder
27. oktober 2002 - 15:41 #5
Har sendt en mail, håber at høre fra jer ;o)

Mvh Kenneth Nielsen