Avatar billede mmbbpp Nybegynder
16. oktober 2002 - 19:45 Der er 7 kommentarer

Grafik

Hej
Jeg har et MEGET undeligt grafik problem!!
Når jeg spiller warcraft 3, er der steder hvor der fx begyndr at blinge en trekant, og et andet en femkant osv.
Problemet havde jeg også i counter, men det forsvandt (ved ikke hvorfor).  Det sker ikke kun i de to spil det sker også i Us army, og andre krævende spil...
Jeg ved ikke hvad jek skal gøre..
Jeg har haft maskinen nede ved en computer forretning, de skiftede min strømfosyning og sagde at den virker, det gjorde den og så. Men efter et par dage virker den ikke...
Hjælp!!!!!
Hvad skal der til for at få min grafik til at være lige så god som alle andres?

/martin
Avatar billede polle_87 Nybegynder
16. oktober 2002 - 19:47 #1
hvilket grafikkort har du ?
Avatar billede spunk13 Nybegynder
16. oktober 2002 - 19:48 #2
har du de nyeste drivere til dit grafikkort? ellers prøv med et andet grafikkort..
Avatar billede mmbbpp Nybegynder
16. oktober 2002 - 19:52 #3
mit gfx kort er te geforce 2 mx og jeg har stort set prøvet alt hvad der findes af drivere!
Avatar billede oz2kas Nybegynder
16. oktober 2002 - 21:49 #4
alt for mange points.
Avatar billede mmbbpp Nybegynder
16. oktober 2002 - 22:45 #5
Der er åbenbasrt ingen der kan løse det så. det er da ikke for mange!
Og det er et stort problem for mig...
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. oktober 2002 - 08:59 #6
Jeg har set det samme i et andet spil, der var det en virus der gjorde det. Det er mange år siden, ca. 1993 tror jeg nok
Avatar billede mmbbpp Nybegynder
17. oktober 2002 - 10:14 #7
hvad gjorde du ved det?