Avatar billede polle_87 Nybegynder
16. oktober 2002 - 20:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Sort skærm når jeg connecter!

hej eksperter

Jeg har problemer med mit counter-strike spil! Når jeg vil connecte en server på nettet går der nogel få sekunder og så bliver der sort skærm.
Jeg håber at i kan hjælpe med mit problem :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. oktober 2002 - 20:05 #1
Og du har vel prøvet at geninstallere? - hvis ikke, så gør lige det - det plejer at hjæpe :)
Avatar billede polle_87 Nybegynder
16. oktober 2002 - 20:08 #2
jeg kan da prøve men jeg mener at jeg har geninstalleret det! kan det have været noget med drivere til grafikkort eller med den opdatering jeg har. jeh har cs retail versionen!
Avatar billede polle_87 Nybegynder
16. oktober 2002 - 20:12 #3
kan det det eller hvad??
Avatar billede polle_87 Nybegynder
16. oktober 2002 - 20:22 #4
det virkede ikk!
Avatar billede polle_87 Nybegynder
16. oktober 2002 - 20:26 #5
er der ingen der har et svar eller et ligenende problem!!
Avatar billede polle_87 Nybegynder
16. oktober 2002 - 20:37 #6
trækker det tilbage da jeg skal bruge point til noget andet, men hvis i har et svar kan i maile mig sauer87@ofir.dk så opretter jeg et spm med pointene!