Avatar billede mobz Nybegynder
17. oktober 2002 - 21:26 Der er 5 kommentarer

w32nimda

Er der nogen herinde der ved hvorfor min norton antivirus blir ved med at komme op med en virus som hedder w32nimda og virusen lægger sig i nogle filer som overhovedet ikke eksisterer på min harddisk.... Hvad gør den? Skader den? Og hvad kan man gøre ved den?
Avatar billede goulduck Nybegynder
17. oktober 2002 - 21:31 #1
Avatar billede goulduck Nybegynder
17. oktober 2002 - 21:32 #2
Den spreder sig også via netværks delinger. Så hvis har nogen delte mapper, så kan det være det at virusen kommer ind. Det betyder at der er en anden maskine i netværket som er inficeret med virusen.
Avatar billede riversen Nybegynder
17. oktober 2002 - 21:32 #3
Avatar billede riversen Nybegynder
17. oktober 2002 - 21:33 #4
spørgsmål må kun oprettes en gang som du har læst i reglerne
Avatar billede yeti Nybegynder
12. december 2002 - 08:33 #5
Hvis du har XP så kan vira gemme sig i de filer der bruges til at genskabe windows hvis den går den. Du skal slå den automatiske backup funktion fra, genstarte og så scanne din maskine.