Avatar billede gaunt Nybegynder
18. oktober 2002 - 12:52 Der er 9 kommentarer og
4 løsninger

streetwise

så er det min tur til at få lidt feedback.

[note: jeg har haft konto herinde i årevis, og deaktiverer *ikke* når jeg har fået svar].

Nu til humlen.. jeg har redesignet min side..bl.a. fordi den skal oversættes til engelsk .. så nu er jeg i vildrede..

Skal jeg beholde den gamle side www.streetwise.dk
eller skal jeg springe ud i det, og bruge den nye
www.streetwise.dk/_beta/ ?

Jeg behøver ikke have "din side virker ikke i XX-browser"-kommentarer.. jeg vil bare gerne have en vurdering om hvorvidt jeg skal vælge www.streetwise.dk eller www.streetwise.dk/_beta/

På forhånd tak.
Avatar billede roedz Nybegynder
18. oktober 2002 - 13:03 #1
Efter at have kikket på dine sider, synes jeg stadigvæk den gamle er den bedste. grunden til jeg synes det, skyldes at jeg synes der mangler noget på den nye, et grafisk udtryk der vil skille din side udfra mængden.

../Roedz
Avatar billede roedz Nybegynder
18. oktober 2002 - 13:04 #2
Det var et svar :)
Avatar billede gaunt Nybegynder
18. oktober 2002 - 13:06 #3
Ja, den er ikke så eyecandy'ed som den gamle.. det er det minimalistiske jeg går efter. men tak for din mening.
Avatar billede izemate Nybegynder
18. oktober 2002 - 13:30 #4
Jeg mener også at den gamle er den pæneste, grunden er at der er alt for lidt grafikse ting på nummer 2.
kan også bedste lidt måden side 1 er sat op på!

\\izemate
Avatar billede pyha Nybegynder
18. oktober 2002 - 14:07 #5
Nu har jeg flipfloppet mellem de to versioner i 5 minutter... og jeg begynder så smådt at se ideen med det minimalistiske.

Dog mener jeg, at siden vælter til venstre, pga. bjælken, hvor linkene er venstrestillet. Jeg ville nok centrere linkene.

ligeledes med: "OF COURSE IT'S VALIDATED HTML AND CSS"

Kommer der et logo?... ellers ville jeg vælge en anden font.  - det lidt "rå" look passer ikke til "blog'ene" ud for teksten.
Avatar billede mike-p Nybegynder
18. oktober 2002 - 14:08 #6
Jeg syntes den gamle
Avatar billede mike-p Nybegynder
18. oktober 2002 - 14:08 #7
streetwise.dk
Avatar billede gaunt Nybegynder
18. oktober 2002 - 14:09 #8
Pyha : humm, det med at den vælter har jeg selv tænkt på .. overvejer evt at venstrestille det hele.. men i højere opløsninger vil det se mærkeligt ud, er jeg bange for :-/

ja, der kommer muligvis et logo, hvis jeg vælger at beholde det nye design.

alt taget til efterretning :)

izemate : taget til efterretning ;)
Avatar billede gaunt Nybegynder
18. oktober 2002 - 14:10 #9
det ser jo kraftigt ud til at folk er mest vilde med det gamle design ;)
Avatar billede diskodexter Nybegynder
18. oktober 2002 - 15:02 #10
Jeg synes at du skal lave nogle ændringer på det første og beholde det.

-1: Først og fremmest prøv at gør noget ved grafikken/logoet i toppen. Det er lidt for kedeligt, prøv at få nogle mere farver på.

-2: Tjaa, sådan er det i det hele taget på siden. Der mangler lidt farve, lidt mere vildskab hvis du forstår. Prøv at få nogle flere farver med.

-3: Du kan evt. lave scrollbaren i nogle andre farver. Bare så det ikke ser alt for normalt ud.

Der var lidt at gå igang med :P

/Braestrup
www.braestrup.nyka.dk
Avatar billede diskodexter Nybegynder
18. oktober 2002 - 15:34 #11
Og glemte igen lige at svare :P
Avatar billede gaunt Nybegynder
18. oktober 2002 - 21:44 #12
Skal nok lige fordoble pointsatsen.. meneh..
jeg har naturligvis taget kritikken til mig, og har i stedet arbejdet mig lidt hen imod en hybrid, nemlig
www.streetwise.dk/_alfa/

Vil I lige give jeres besyv med? ;o)
Avatar billede gaunt Nybegynder
19. oktober 2002 - 13:06 #13
okay, vi stopper her ...