Avatar billede diskodexter Nybegynder
18. oktober 2002 - 14:52 Der er 7 kommentarer

Personlig HP, hvad siger I? Designet?

Hej med jer.

Har lavet lidt om på min hjemmeside, og har prøvet at være lidt vild. Eller rettere sagt, har lavet noget der måske er lidt specielt. Et eller andet sted synes jeg det er meget fedt, men hvad siger I?

- www.braestrup.nyka.dk

/Braestrup
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
18. oktober 2002 - 14:54 #1
ser... underligt ud
Avatar billede human Nybegynder
18. oktober 2002 - 14:54 #2
Den ser flot ud og alt det der.. Men jeg kan næsten ikke se hvad der står i menuen..

// Human
Avatar billede diskodexter Nybegynder
18. oktober 2002 - 14:56 #3
}}} Tilføjelse ->

Idéer til designet vil være fedt. Og evt. en besvarelse i punktorden. Så er I søde :P
Avatar billede iphase Nybegynder
18. oktober 2002 - 15:07 #4
Din side er okay, dit billede skal bare ikke se så fucked ud, trust me! it looks more weird than cool.

For nede står der noget med "trying to do new stuff" cut det væk, så nyt er det sku ikke , det er bare en blandig af allerede kendte (i grafik scenen) grafik og layout teknikker. Det ser også ud som om at det står en stave spasser "I tryinng to do new stuff" fordi du bruger | som en slags malplaceret adskiller, hvilket jo er ret populært, men i dette tilfælge ikke så fedt, for det er ikke tydeligt med den font du bruger.
Avatar billede izemate Nybegynder
18. oktober 2002 - 15:26 #5
Jeg syntes det er en lidt anderleds side.
som sagt billedet af dig skal der gøres noget ved!
Kan heller ikke så godt lide de sorte { rund om menuen! og måske gøre menuen lidt større på en eller anden måde.
Måske kunne du flytte menuen så den ligger lige op ad den grå streg der går igennem hele siden. :) (alså til højre for den grå streg!)

Ellers Cool nok site

\\izemate
Avatar billede izemate Nybegynder
18. oktober 2002 - 15:27 #6
glemte lige at svare :D

\\izemate
Avatar billede iphase Nybegynder
19. oktober 2002 - 16:52 #7
kan se at du har rettet det med ansigtet og teksten.
men hey, de der seperator dimser "|" driller stadig dit design. du bruger dem ikke på samme måde over alt, og derfor ser det igen fucked ud. nede ved "pretty weird version" har du dem ved hver ende.. men i starten er der et mellemrum. det er der ingen andre steder, så igen får det det til at stå som et i. og rundt om datoen er det ikke så smart at du har det rundt om 2002 det ser ud som 120021 skrive hellere | 18 OCT 2002 | brug mellemrum når du bruger seperators. det er en god ting, især med så små fonte.. og btw, dit ansigt har du mange bumser? eller har du ikke originalen siden du bare har gjort det røde hvidt? Man skal da kunne se ansigts linjerne.
OG siden du har taget min kritik til dig, hvad så med nogle point?