Avatar billede armena Nybegynder
20. oktober 2002 - 17:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

XP

Hej jeg vil gerne have xå, men hvis jeg nu installer den bliver alle mine filer på win ME slettet ??
Avatar billede armena Nybegynder
20. oktober 2002 - 17:02 #1
ups...
Hej jeg vil gerne have xp, men hvis jeg nu installer den bliver alle mine filer på win ME slettet ??
Avatar billede grunken Nybegynder
20. oktober 2002 - 17:03 #2
Smid cd'n med xp, og lav en upgrade :)

den beholder sårgar alle de gamle indstillinger

hvis du laver en nyinstallation, så skal du bare installere alt igen :)

-grunken
Avatar billede dansk-pcklub Nybegynder
20. oktober 2002 - 17:05 #3
Hvis du opgradere til XP, sker der ikke noget med dine filer. Men hvis du skal installere XP fra bunden vil den bede dig om at formatere din harddisk. Hvis du har 2 harddiske eller partitioner kan du gemme de filer du skal bruge på nummer 2.
Jeg kan heller ikke anbefale at opgradere, da Windows hele tiden bliver større og større og derfor skal geninstalleres en gang imellem.
Håber du kan bruge det, ellers spørg!
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. oktober 2002 - 20:25 #4
Nej... mede mindre du vælger at opgradere men det er ikke tilrådeligt da det for det meste ender med et ustabilt system pga. gamle filer o.s.v.

Installer XP på en separat partition/harddisk så kører det med dualboot og det hele ;)