Avatar billede starknight.dk Nybegynder
20. oktober 2002 - 21:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Skal bruge en ny printer ?? hvad er godt/skidt?

Hejsa alle sammen!

Jeg leder i øjeblikket efter en ny printer og den skal helst være billig i drift (sagt på en anden måde, patronerne til den skal være billige).
Jeg vil ikke have en Hewlett Packard da de er i den lidt dyre ende!
skal helst være noget i retning af en Canon eller lign.
(helst ikke noget så vildt som laserprintere da de ligger i en prisklasse som overstiger min forstand/pengepung)

Jeg håber da at i kan hjælpe med at finde en god printer

mvh
Starknight.dk
Avatar billede bbs Nybegynder
20. oktober 2002 - 21:41 #1
Canon er noget billigt pis - har haft 3 nu (har fået dem), alle har der været problemer med efter bare en måned eller 2.

Hvor mange vil du bruge på en sådan printer?
Avatar billede starknight.dk Nybegynder
20. oktober 2002 - 21:46 #2
regnede med omkring en tusind kroner.. måske 1500 max

Nu er det så ikke lige helt til mig selv og vedkommende har specifikt bedt mig om at få fat på en god Canon.. jeg vil så dertil sige at hvis du kan anbefale noget bedre så lad mig endelig høre :)
Avatar billede jefa Nybegynder
20. oktober 2002 - 22:15 #3
Har lige anskaffet en i familien en computer, hvortil jeg købte den nye HP 5550 pris hos BJ  Trading DK 1289,00 incl. moms
Lidt facts HP DeskJet 5550 - USB 2.0 og Parallel / 8MB / Photoret 4 med fotopatron ( Ekstraudstyr ) / Op til 17 sider/min sort og 12 sider/min farve og udskrift til kant på 10x15 cm fotopapir / Mange arbejdsbesparende funktioner

Se på HP http://www.hp-hjemme.dk/prod_detail.php3?prodnum=c6487c
Avatar billede starknight.dk Nybegynder
20. oktober 2002 - 22:49 #4
jefa>> Jeg citerer lige mig selv..
"Jeg vil ikke have en Hewlett Packard da de er i den lidt dyre ende!"

vedkommende der vil købe printeren i sidste ende vil absolut ikke have HP (Hewlett Packard)!

desværre..
Avatar billede starknight.dk Nybegynder
20. oktober 2002 - 22:56 #5
og nu tænker jeg ikke på selve printeren men derimod farvepatronerne.
Jeg har selv en HP printer og synes den er udmærket og ingen dikkedarer der.. men da personen absolut ikke vil have HP må man jo respektere mandens ønsker :(
Avatar billede mindfields Nybegynder
20. oktober 2002 - 23:01 #6
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1484617995 denne her er ok til prisen

Lexmark Z65 Color Jetprinter
Type: InkJet
Resolution: 4800x1200dpi
Memory: ?MB
Pages per minute: 21 Black / 15 Color
Input: 150+100 sheets
Output: 50 sheets
Warranty: 2 Years
Avatar billede starknight.dk Nybegynder
21. oktober 2002 - 15:39 #7
patronerne til den der Z65 er faktisk dyrere end dem jeg køber til min HP 845c.. sorry mindfields (iflg. edbpriser koster patronen til Z65 ca 279,- uden porto som det billigste og den til min 845c ligger på 221,- uden porto)
Avatar billede starknight.dk Nybegynder
24. oktober 2002 - 02:36 #8
lukker..