Avatar billede j-jensen Nybegynder
20. oktober 2002 - 21:25 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Problemer med visning når jeg bruger tilbage knappen

Warning: Page has Expired The page you requested was created using information you submitted in a form. This page is no longer available. As a security precaution, Internet Explorer does not automatically resubmit your information for you.

To resubmit your information and view this Web page, click the Refresh button.
Avatar billede dansk-pcklub Nybegynder
20. oktober 2002 - 21:26 #1
Det er sandsyneligvis fordi du har været inde på en side med password.
Avatar billede j-jensen Nybegynder
20. oktober 2002 - 21:28 #2
Det er mange mange sider, måske alle.
Sket efter jeg har opdateret Win XP.
Tror det er indstillinger i sikkerhed, ved bare ikke hvilken
Avatar billede dansk-pcklub Nybegynder
20. oktober 2002 - 21:30 #3
Det har noget med sikkerhed og cookies at gøre. Jeg ved ikke hvordan du kan ændre det...
Avatar billede j-jensen Nybegynder
20. oktober 2002 - 21:46 #4
Det er især når jeg har brugt en søge funktion, valgt et emne og vil tilbage til søgningen
Avatar billede jkrons Professor
25. oktober 2002 - 09:28 #5
Sandsynligvis har du sikkerhedsindstillinger eller en Firewall, der blokerer for anvendelse af cookies.

De fleste søgemaskiner anvender en cookie til at gemme søgninger. Hvis du så ikke har tilladt cookies, kan du ikke gå tilbage til søgesiden, fordiden ikke "kan huske", hvad siden indeholdt (hvad du søgte efter).

Prøv at aktivere coookies i browseren/tillad cookies i en eventuel Firewall.

Et "anti-reklameprogram" som fx AdAware eller PestControl kan også være "synderen".
Avatar billede htm Nybegynder
01. november 2002 - 20:57 #6
Det er ikke noget med sikkerhedsindstillinger at gøre, det er hvordan siden er programmeret!
Hvergang du sender et request afsted fra en form, er der data der skal behandles af serveren, for at hindre at serveren for mange foresørgsler eller modtager samme data flere gange ligger man det i sit script/side så man ikke ka trykke tilbage og se de informationer man har submittet!

Derfor intet af gøre fra klienten!
Avatar billede j-jensen Nybegynder
04. november 2002 - 18:54 #7
Jeg har haft det til at virke, før ominstallition.
Hvordan slår man det til igen, der må være en menu
Avatar billede htm Nybegynder
04. november 2002 - 19:03 #8
Så skal du ind og lege med dine sikkerhedsindstillinger i fanebladet avanceret under funktioner og indstillinger - men det er ikke tilrådeligt.
Jeg ved ikke præcis hvad du skal ændre der, for at få det som du vil have det!
Avatar billede j-jensen Nybegynder
10. november 2002 - 15:04 #9
Er der ikke nogle der kan hjælpe det er pisse træls.

Når man laver en søgning på qxl og vil se en af resultaterne kan man ikke gå tilbage,man skal lave en ny søgning