Avatar billede thephoenican Nybegynder
22. oktober 2002 - 12:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

XP 1800+

Er der nogen der kan fortælle mig om standard køleren til 1800+ er en udemærket køler og hvor varm processoren ca. bliver med den køler på.
Avatar billede fido82 Nybegynder
22. oktober 2002 - 12:20 #1
55-60 grader, det kan den sagtens køre med
Avatar billede fido82 Nybegynder
22. oktober 2002 - 12:21 #2
overstående er self, hvis det er in a box køleren vi snakker om her
Avatar billede thephoenican Nybegynder
22. oktober 2002 - 12:24 #3
ok tak for det
Avatar billede rkhdk Nybegynder
22. oktober 2002 - 12:27 #4
http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/02/08/02/0313697

"Mange AMD-ejere synes også unødigt bekymrede over ofte høje cpu-temperaturer. Dette er der dog absolut ingen grund til at være, medmindre ustabilitet forekommer. Athlon XP cpu'er kan sagtens fungere upåklageligt ved temperaturer på mellem 70 og 85 grader. Dette har vi testet i fuldstændig tillukket kabinet, hvor 26 dBA 2600rpm Pabstblæseren på Alpha 8045T via Zalman Fanmate var kørt hele ned på ca. 1000rpm (over flere måneder). Cpu'en (Athlon XP 1800+) nåede ofte op i nærheden af 80 grader i krævende 3D-spil, men PC'en var fuldstændig stabil (Asus A7V333 KT333 bundkort). Athlon XP cpu'er er designet til at kunne klare op til max. 90-95 grader, mens P4 kan klare op til ca. 70 grader. Derfor skal Athlon XP ikke sammenlignes med Intel cpu'er, og cputemperaturer på under ca. 80 grader bør ikke være årsag til bekymring, såfremt PC'en er stabil."

jeg ved godt det ikke var dit spm, men bare før du begynder at opretter et spm. pga den evt ligger på +65° ;o)