22. oktober 2002 - 20:33Der er
6 kommentarer og 1 løsning
Problemer med OpenGL
Ak ja skrev lige få 2 min siden men så kunne siden ikke findes da jeg skulle oprette spørgsmål... så vi prøver igen...
Jeg sidder med et ECS K7S5A og et Daytona GeForce 4 MX440...
Jeg installerede Windows Xp og alle de medfølgede driver til henholdvis MB og GFX. Der " fryste " den uden mønster ! Det kunne værer lige efter en reboot el 10 min efter, hvor man måske have prøve at fremprovokere fejlen, ved at spille Mp3. Stensikkert var det hvis jeg prøvede at køre 3dmark 2001se 330.
Så installerede jeg Windows Xp men uden at installere nogle af de medfølgede driver. Nu med Detonator 40 fra Nvidia og SIS AGP ver. 11202 ( I Think i was ) nå men ihvertflad de nyeste. Nu " fryser " den ikke uden jeg prøver at kører OpenGL i en 3dmark el Unreal 2003.
Så prøvede jeg at sætte Agp til 2X i biosen... men stadigvæk med det samme reslutat...
Jeg tror dit problem er at du prøver at kører OpenGL....De siger godt nok at geforce kortene understøtter det, men det funker sq ikke, VIL du kører openGL så stop et lille voodoo kort i (giver ingen performenc men det giver dig muligheden for openGL)....Eller brug DirectDraw3D eller D3D (hvis det ikke er det samme).........og self hardware accel.......
Det skulle løse problemt :O)
Skrevet ud fra min erfaring med mit GF2 og bl.a. Turok og HL.....(Turok kræver nemlig OpenGL og det kan mit GF2 ikke levere selv om der står det kan).......
Du skal ikke komme at sige til mig at et geforce 4 kort ik kan kører openGL så kan man alså ikke kører en 3dmark med et GEforce 4 kort !! naa den holder ik !!
har ikke fået det lavet.... Skiftede bare Gfxkort.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.