Avatar billede kalleferm Nybegynder
23. oktober 2002 - 14:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Billed effekt.

Hvordan laver man den effekt man kan se på screenshottene her: http://www.filmzonen.dk/content/articles/article.asp?id=39

Go film i øvrigt - kan anbefales!!!

Mvh Jakob
Avatar billede domino1977 Nybegynder
23. oktober 2002 - 14:36 #1
Hvis du kigger rigtig godt på billederne er "rammerne" de samme..... så jeg tror bare de har lavet en skabelon og hver gang de skulle have et nyt billed ind, så har de lagt skabelonen oven på!!
Avatar billede kalleferm Nybegynder
23. oktober 2002 - 14:39 #2
Det har du sgsime da ret i. Tak.
Point til dig.
Avatar billede bocker Nybegynder
24. oktober 2002 - 10:39 #3
Det er en funktion i Paint Shop Pro... Picture frame eller sådan noget hvis jeg lige husker korrekt...