Avatar billede aksel Praktikant
17. november 2002 - 22:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hitcounter / tæller i asp og javascript

Hvordan laver jeg en hitcounter/tæller i asp, javascript og access som tæller antal klik på en standard html webside (ikke asp) og samtidig holder styr på antallet af unikke brugere og deres tur gennem websitet
Avatar billede ducks Nybegynder
21. november 2002 - 14:58 #1
vil du lave den i html ? For det kan man ikke.

Men www.WebWizForums.com har en, prøv den.
Avatar billede aksel Praktikant
21. november 2002 - 17:30 #2
->ducks
Nej det er rigtigt at man ikke kan lave den i html.
Men hvis jeg har en html side så kan jeg godt inkludere et javascript som kalder en asp fil der skriver informationerne om html siden i en database
Sådan tror jeg nok det må kunne lade sig gøre - men jeg ville godt se et konkret eksempel hvis jeg var så heldig at der var en der havde sådan et på lager??
Avatar billede aksel Praktikant
07. april 2013 - 14:43 #3
Afmeldt!