Avatar billede cozey Nybegynder
18. november 2002 - 09:19 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Flytning af domæne?

Hej.

Jeg har planer om at skifte webhotel, og flytte mit domæne over på et andet.

Men hvor lang tid vil min side være nede? .... altså hvor lang tid tager det at få overført et domæne til et andet webhotel, og hvordan gør man?
Avatar billede jensendk Nybegynder
18. november 2002 - 09:21 #1
Det behøver ikke være nede.. Jeg flyttede svigerfars for et par måneder siden. Opret det hos Azero.dk, upload websitet, og få lavet overførslen. Der kan ligge dæd post på dit gamle hotel, hvisdu ikke får dem automatisk forwardet, men selve siden vil være oppe 100% af tiden.
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
18. november 2002 - 09:22 #2
Kontakt det Webhotel som du vil have din side over på... de kan hjælpe dig og de kan komme med det rigtige svar... Så du ikke får et MÅSKE svar her på Eksperten... Det vil være det smarteste...

De fleste Web hoteller klare det selv... det vil sige at du giver dem en fuldmagt til at flytte fra det gamle hotel til det nye...

Håber at det er svar nok...
Avatar billede cozey Nybegynder
18. november 2002 - 09:27 #3
okay.

Jeg har azero.dk nu, men er der nogle andre webhoteller i kan foreslå?
Avatar billede jensendk Nybegynder
18. november 2002 - 11:11 #4
www.abuisness.dk og er ret ok.. www.dht.dk er også ret gode. www.pil.dk er dyrere men absolut det værd.
Avatar billede dansk-pcklub Nybegynder
18. november 2002 - 11:56 #5
Hvis det skal være billigt og med php, kan jeg anbefale web10.dk. Skal det være lidt mere prof. er der wannafind.dk