Avatar billede cozey Nybegynder
18. november 2002 - 10:00 Der er 1 kommentar og
4 løsninger

Hvad skal man tro på?

Hej.

Jeg har lige søgt efter et domæne på www.dk-hostmaster.dk -og den siger at domænet er taget.

på siden

www.2kweb.dk  -siger de at domænet er ledigt! ... men det er vel smartest at tro på DK-Hostmaster er det ik? ... de får vel oplysningerne først.
Avatar billede scribe Novice
18. november 2002 - 10:10 #1
Selv om hostmaster er et usselt og ufatteligt sløvt foretagende, er det desværre dem, der sidder på flæsket.
Hvis de siger, at domænet et optaget, kan 2kweb ikke rigtigt gøre noget ved det - med mindre de allerede har reserveret det.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
18. november 2002 - 10:10 #2
Dk Hostmaster er dem som registrere alle domæner i Dk, så det burde helt bestemt være dem du kan stole på.

Nu ved jeg ikke hvordan søge funktionen hos 2kweb fungere, men jeg ville tro at det er hos dem at fejlen sker.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
18. november 2002 - 10:11 #3
Hvilket domæne er det du har søgt på ?
Avatar billede jammerlab Nybegynder
18. november 2002 - 10:29 #4
Jep DK-Hostmasters er sq dem man skal tro på... sådan er det bare.
Avatar billede initializing Nybegynder
18. november 2002 - 13:31 #5
Den her virker hver gang :)
http://www.nettonet.dk/Domain/domtest.asp