Avatar billede qualicase Nybegynder
23. november 2002 - 00:32 Der er 5 kommentarer

Dreamweaver

Jeg bruger dreamweaver 4 og har problemer. Hvordan gør jeg,  hvis jeg skal lave at link på mit site så en mp3 eller wave eller media klip åbner i deres browser...:???

Need help
Avatar billede beef12 Nybegynder
26. november 2002 - 12:45 #1
Det skal programmeres ved siden af. Kan du ikke gøre i dreamweaver.
Avatar billede qualicase Nybegynder
26. november 2002 - 22:06 #2
Hmmmm
Avatar billede sshenriksen Nybegynder
03. december 2002 - 15:11 #3
Det er faktisk meget nemt.
Du laver et link. "Musik" Og det ligger på siden www.x.dk. lydfilen hedder musik.mp3
Linket i dreamweaver skal så hedde: "http://www.x.dk/musik.mp3" Så skulle deres browser gerne afspille det eller man kan jo vælge om man vil afspille det i Media player. Samme med video. Det skal bare hedde AVI eller hvad filen nu hedder til sidst. :D

Håber det hjalp.
Avatar billede blaatand Nybegynder
11. december 2002 - 03:30 #4
Du mener en baggrundslyd eller hvad?
Avatar billede ela Nybegynder
18. januar 2003 - 05:42 #5
sshenriksen. Den downloader musikken hvis du gør det. I hvert fald i de lidt ældre browsere og netscape/opera