25. november 2002 - 19:48Der er
8 kommentarer og 2 løsninger
Placering af indlæst swf/jpg-fil
Hej
Når jeg indlæser en ekstern film eller billedfil i min hovedfilm har jeg interesse i at få dette placeret på et specifikt punkt og ikke blot i øverste venstre hjørne.
Kan dette lade sig gøre? Jeg henter den eksterne fil ind med funktionen loadmovienum.
Hos Computerworld it-jobbank er vi stolte af at fortsætte det gode partnerskab med folkene bag IT-DAY – efter vores mening Danmarks bedste karrieremesse for unge og erfarne it-kandidater.
naah ikke helt sei, det er vist nærmere hvis det movieclip den bliver loadet ind i hedder benny (underligt instancenavn forresten :) ...og måske lige en _root foran?
tjah det ved jeg ikke. Movieclips kan jo placeres manuelt hvis det er noget at foretrække? Men jeg kan ikke lige komme på argumenter for eller imod levels, eftersom jeg sjældent bruger dem...men det er der sikkert andre der kan :)
Hvis man loader ind i levels, skal man fjerne dem med en unload action, det behøver man ikke hvis der loades ind uden?? Var der en gang en der fortalte mig? Jeg loader nu stadig ind i levels, det kan jeg så godt lide:)
peder77 > man kan da bare loade ind i samme level, så overskrives den der ligger der da?
vincze > takker for point :)
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.