Avatar billede flysikkerhed Nybegynder
29. november 2002 - 10:48 Der er 15 kommentarer

Baggrund.

Kan nogen lave en lysegrå baggrund til mig, med et hvidt mønster inede i højre hjørne..??
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2002 - 10:51 #1
øh..ja?
Avatar billede _michael_ Nybegynder
29. november 2002 - 11:14 #2
*G*
Avatar billede cdc Novice
29. november 2002 - 11:20 #3
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2002 - 11:23 #4
cdc> Du må være morgentræt, han sagde højre hjørne! *G*
Avatar billede cdc Novice
29. november 2002 - 11:25 #5
nåh ja lavede lige en mirror på den, nu skulle den være der *G*
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2002 - 11:26 #6
kanon, den tror jeg han bliver glad for i længden du gamle!
Avatar billede cdc Novice
29. november 2002 - 11:27 #7
:o)
Avatar billede _michael_ Nybegynder
29. november 2002 - 12:37 #8
Respekt! Godt mønster... :o)
Avatar billede flysikkerhed Nybegynder
29. november 2002 - 15:08 #9
Det skal være et hvidt mønster, nogle streger og sådan, ikke skotstern...
Avatar billede cdc Novice
29. november 2002 - 15:12 #10
Nåååh det kunne du jo bare have skrevet med det samme, så havde jeg ikke spildt tid på at lave denne....
Avatar billede sconie Nybegynder
29. november 2002 - 22:31 #11
/Citat/
med et hvidt mønster inede i højre hjørne..??
/Citat Slut/
Ehm han siger med hvidt mønster ligesom... da ikke hans fejl...

/sconie - www.zeattle.dk
Avatar billede cdc Novice
29. november 2002 - 22:54 #12
sconie--> ro på.....synes du det er et beskrivende spm. Hvor stort skal det være, hvilken for for mønster....
Hvorfor kan ikke folk bruge mere en 15 sec på at forklare sig, så vi andre har en chanche for at svare fornuftig.
Når spm. kommer på denne måde, bruger man den halve dag eller weekend på at få muligheden for at lave noget til vedkommende.
Hvad skal bg. bruges til web, word doc, powerpoint, skrivebord osv osv.
Ikke nok med at spm. ligger under brugervenlighed, i stedet for opgaver, hvor måske flere havde haft lyst til at prøve.
Jeg kan da godt lave en bg til et icon på 16x16 pix med 4 hvide prikker som danner et kryds.....Hvad søger vedkommende, andet end:
/Citat/
Kan nogen lave en lysegrå baggrund til mig, med et hvidt mønster inede i højre hjørne..??
/Citat/
Men i og med du er så forstående og tanke læsende, kunde du jo give et forsøg, så vi andre mindre tankelæsende har en chance for at se hvad der bliver spurgt om...

/cdc
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2002 - 23:22 #13
*LOL*
Avatar billede ramsings.dk Nybegynder
20. december 2002 - 20:38 #14
SÅ GO:

http://www.wingteam.com/slave.htm

;-)

mvh. r@msings.dk
Avatar billede ramsings.dk Nybegynder
03. januar 2003 - 17:37 #15
Glemmer du ikke point ??? ;-)