Avatar billede michael_jeilsoe Nybegynder
29. november 2002 - 17:30 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

[A-PRO-POS] - hvad synes i ?

Hejsa !

jeg kunne godt bruge et par kommentarer/forslag m.v. til denne side...
Der er stadig enkelte ting der ikke er færdige.

www.a-pro-pos.dk

hilsen michael
Avatar billede boooboo Nybegynder
29. november 2002 - 17:34 #1
1:
"Optimezed for Microsoft Internet Explorer.Recomended resolution1024x768" Skrot det! Hvis din side ikke kan klare andre browsere, er det noget lort. Sorry, men sådan er det altså :)

2:
Ufattelig langsom om at loade, også selvom jeg har adsl - Lav evt. en preloader.

3:
Venter stadig på at den bliver færdig....
Dine besøgende hopper hurtigt videre, da det tager alt for lang tid (inkl mig)
Avatar billede boooboo Nybegynder
29. november 2002 - 17:35 #2
- resten kan jeg ikke kommentere, da jeg ikke har tålmodighed til at vente på det..
Avatar billede sthen Nybegynder
29. november 2002 - 17:36 #3
Jeg kan godt lide din flash-film, men det er p..... irriterende, når den er færdig, og du skal klikke på enter, at man SKAL ramme stregerne i [ENTER] for at linket virker. Med andre ord, hvis du klikker IMELLEM bogstaverne eller for den sags skyld f.eks. bare imellem de vandrette streger i E'et virker dit link ikke.

Ellers ser resten flot ud. (Lidt mørkt måske, men OK)
Avatar billede haken Nybegynder
29. november 2002 - 18:39 #4
Jeg syntes siden er rigtig flot, men jeg må give boooboo ret, den tager ALT for lang til at loade. Det er der ingen der gider vente på.
Avatar billede michael_jeilsoe Nybegynder
29. november 2002 - 19:13 #5
ok....hvad vil i synes vil være en acceptabel tid for at åbne siden ?
eller sagt med andre ord, hvormeget må baggrunds billederne MAX fylde for at det er tilfredsstillende ?

Bruger i alle Microsofts browser ?
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2002 - 23:20 #6
Jeg synes at teksten er utroligt gnidret og brugeruvenligt. Don't quit your dayjob ;)
Avatar billede haken Nybegynder
29. november 2002 - 23:37 #7
Du skulle lade være med at bygge hele siden op af billeder, du kunne have et baggrundsbillede eller en baggrundsfarve og skrive noget tekst derpå, istedet for at lave det hele som billeder.
Det ville være hurtigere og pænere.
Nogle af siderne er helt sorte med noget tekst på, men er stadig lavet som et billede, det er ikke smart da det tager lang tid at hente.
Lav baggrundsfarven sort og skriv teksten med hvis derpå.
Avatar billede pyha Nybegynder
30. november 2002 - 00:22 #8
Generelt flot
I øvrigt:"Optimezed for Microsoft Internet Explorer.Recomended rolution 1024x768" fint ! hvis hovederne ikke har fattet at bruge MSE er det squ' synd for dem  ;-) ... skriv evt. teksten i en lys grå nuance.. den hvide springer meget i øjnene.

Enig mht. "ENTER" det er skisme træls at skulle ramme stregerne.

Teksten på siderne er temmelig utydelig... sikkert fordi der er tale om et billede.

Siden åbner i øvrigt fint hurtigt på min satellitforbindelse til Grønland, men der er vist hellerikke andre på lige nu :-)
Avatar billede telemuzen Nybegynder
30. november 2002 - 12:25 #9
Kan du ikke lige lave et rektangel i dit Hit-area i din Flash knap??
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
30. november 2002 - 15:10 #10
(1) Introen er kort, og meget enkel, med en god lyd. Synes det er lidt interessant, man får ikke så meget afvide om a-pro-pos, og ved derfor ikke helt hvad A-pro-pos er, og man er spændt på at trængere længere inde, og få mere af vide.

(2) Kan der der er andre der også har "klaget" over det. Jeg synes også det er er træls at man skal holde musen et helt bestemt sted, for at komme videre. Jeg ville istedet lave hele teksten, til et link.

(3) Billedet på forsiden er hele 351 kb, hvilket er meget hvis man ikke har en ordentlig forbindelse.

(4) Synes at du skal lave billedet lidt mindre, så man ikke skal bruge scroll (1024*768)

(5) Er det nødvendigt med et link til introen, når man først er kommet ind på selve siden?

(6) Men ellers en ok side, som er let at navigere rundt på. Men jeg synes nok lidt at introen giver store forventninger, som den resterende del efter min mening ikke helt lever op til.

(7) Og jeg har stadig ikek fundet ud af hvad a-pro-pos er fornoget! Der mangler en del forklaring. Hvad skal man inde på siden, hvad kan man bruge den til ?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
30. november 2002 - 15:14 #11
Lige et par ekstra ting:

(1) Da jeg så introen første gang, lagde jeg slet ikke mærke til denne linie:
"....Flash Plug-In is necesary- Get Flash Plug-In. Webdesign: ..."
Da den stod uden for skærmbilledet, her er det sammen med scroll.

(2) Hvorfor skal den samme linie som i punkt 1 stå når man kommer ind på selve siden, så vidt jeg kan se er der ikke brugt flash der.
Avatar billede michael_jeilsoe Nybegynder
30. november 2002 - 21:26 #12
Hej igen !
Tak for jeres kritik, både positivt og negativt. Der er lidt at arbejde videre med !

Som info kan jeg sige at siden er lavet til min kæreste der er designer, og igennem siden vil vise lidt af hvad hun laver og har lavet. Navnet opstod i forbindelse med hendes afgangsprojekt.....