Avatar billede nickti92 Nybegynder
17. oktober 2000 - 12:16 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

manual til photoshop

Jeg ved godt det ikke direkte er et teknisk problem.

Er der nogen der har en manual til Photoshop 5.5??

Med venlig hilsen

martin Andersen
Avatar billede limemedia Nybegynder
17. oktober 2000 - 12:18 #1
Du får en bog med når du køber programmet... men Adobe\'s egen bogserie (find den på Amazon) skulle være rigtig god.

Hedder de ikke \"in a classroom\" ?
Avatar billede nickti92 Nybegynder
17. oktober 2000 - 12:24 #2
Det var nu mere en elektronisk version af manualen jeg tænkte på.
Avatar billede limemedia Nybegynder
17. oktober 2000 - 12:26 #3
Avatar billede limemedia Nybegynder
17. oktober 2000 - 12:26 #4
ahh, der er flere tutorials, men direkte manualen ?!?
Avatar billede barlach Nybegynder
17. oktober 2000 - 12:27 #5
der findes tonsvis af tutorials på nettet. søg på photoshop + tutorials...her er et par stykker:
www.eyeball-design.com
www.screamdesign.com
Avatar billede prodic Mester
17. oktober 2000 - 12:27 #6
der følger en manual med til din version af PS, er den ikke god nok?

og en elektronisk version...hmmm www.prodic.dk - der står da noget om PhotoShop.

Du skal nok ikke ligefrem regne med at finde en manual som pdf-fil. Jeg har dog set den på nettet, men lovligt nej!
Avatar billede prodic Mester
17. oktober 2000 - 12:29 #7
og jeg har en manual..bare for at svare på spørgsmålet.
www.prodic.dk - er btw på Dansk, nemt at forstå for os Dänen.
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
17. oktober 2000 - 12:35 #8
Avatar billede hyperactive Nybegynder
17. oktober 2000 - 13:32 #10
Kan også kun anbefale Adobe\'s egen serie \"Classroom in a book\", som kommer igennem langt de fleste af programmets funktioner. Bogen kan købes hos webhut.dk (tror det er et af de billigste steder).
Avatar billede falafelone Nybegynder
17. oktober 2000 - 16:40 #11
Jeg er ikke 100 % sikker men jeg tror at der følger en pdf med demo versionen.
Avatar billede hyperactive Nybegynder
17. oktober 2000 - 16:51 #12
Jeg faldt over en manual i PDF format på adressen http://www.cs.fiu.edu/~tho01/stuff/etc/photoshop-manual/- godt nok kun til version 5.0. Ellers findes der forresten et websted ved navn www.informit.com, som har et bibliotek, hvor man gratis og fuldt lovligt kan downloade hele bøger om alt indenfor edb og internet.