Avatar billede janeruth Novice
12. december 2002 - 13:31 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Gæstebog

Vil gerne lave en gæstebog. Men ved ikke hvordan. Har prøvet at downloade - men kan ikke få det til at fungere. Kun de der har faste adresser (hvilket vil sige der er begrænsede rettelsesmuligheder) kan jeg få til at fungere. Vil gerne at jeg selv har det på min egen web uden tilknytning til andre. Hvordan gør man (begyndersprog). Bruger Frontpage98.
Avatar billede donwang Nybegynder
12. december 2002 - 13:33 #1
Avatar billede janeruth Novice
12. december 2002 - 14:20 #2
ØH - tror det er lidt for avanceret for mig.
Hvad er mysql og php?
Evt. en "færdig gæstebog" lige til at indsætte på hjemmesiden??? Hvor jeg bare skal indsætte diverse html sider i frontpage med de rigtige koder mv!!
Avatar billede werd Nybegynder
12. december 2002 - 15:08 #3
for at lave en gæstebog skal du have adgang til et serv ersidesprog (altså ikke html) Hvilket webhotel bruger du?
Avatar billede janeruth Novice
12. december 2002 - 15:39 #4
neton.dk
Avatar billede donwang Nybegynder
13. december 2002 - 17:05 #5
Avatar billede donwang Nybegynder
13. december 2002 - 17:34 #6
Jeg kan tilbyde en mailform hvis der var noget: http://www.simplesolutions.dk/formmail/formmailopret.php

Det kan godt være jeg i fremtiden laver en gæstebogs service...
Avatar billede donwang Nybegynder
13. december 2002 - 17:39 #7
Et eksempel på en mail sendt men en sådan formmail:

Ip: 130.227.99.161
Navn: Jens Jespersen
E-mail: jens@jesperse.as
Besked: Test!
Avatar billede werd Nybegynder
13. december 2002 - 18:05 #8
det lyder ikke som om du skal til at programmere!! - Du bliver nødt til at bruge en færdig gæstebog der ligger på et andet site... prøv evt: www.websup.dk
Avatar billede janeruth Novice
16. december 2002 - 10:46 #9
Har fordelt pointene lidt - kunne bruge noget fra jer begge. TUSIND TAK - har måttet kapitulere, programmering er ikke min stærke side - men resultatet af svaren kan I se på www.mavedanser.dk - gæstebog.