Avatar billede diskodexter Nybegynder
14. december 2002 - 10:08 Der er 10 kommentarer

Ang. design på The Svenne Show ;)

Hey med jer derude.

Jeg har et lille skægt projekt kørende med en ven. Et projekt som i de fine kræse bliver kaldt "The Svenne Show" Jeg har lavet en lille hjemmeside til min ven, og jeg ville gerne have jer til at kigge lidt på designet. Kun designet! Hvad synes I? Er der noget jeg kan lave om? Idéer eller andet?

www.svenne.erforsej.dk eller www.braestrup.nyka.dk/svenne/index.htm

På forhånd tak
/Braestrup
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
14. december 2002 - 10:11 #1
Ser godt ud!
selvom menuen er det mest ubrugervenligt jeg nogensinde har set, så elsker jeg den alligevel :D

Der er ikke så meget at komme efter, bortset fra, at selve siden står for langt over til højre.
Avatar billede diskodexter Nybegynder
14. december 2002 - 10:15 #2
Ja, jeg er klar over menuen. Prøvede også noget mere brugervenligt, men så fyldte det pludselig for meget og så for amatøragtigt ud. Så hellere noget "ikke-så-brugervenligt" og så anderledes. Og i øvrigt er det jo bare en gøjlerside. Det er jo ikke noget prof., det er bare gejl.

Har ogå tænkt på det med at siden er for meget til højre... det må jeg kigge lidt nærmere på.
Avatar billede scoty Nybegynder
14. december 2002 - 10:16 #3
Jeg synes det faktisk kan være lidt svært at læse der står Svenne ude til venstre, da farverne falder godt sammen, eller pgså er det skrifttypen.

I beskrivelsen af dine links, går du fra rød til sort på de tre sidste beksrivelser, hold det i samme farve. Ligesom farverne på 1 - 9

Beslut dig om det skal være dansk eller engelsk.

Samtidig kunne man godt tror man kunne trykke på 'menu' og 'the svenne show' knapperne. Jeg ved ikke lige hvad man kunne gøre i stedet.

Til sidst hvad har banneret bagved at gøre med siden?
Avatar billede scoty Nybegynder
14. december 2002 - 10:17 #4
Samt siden falder
Avatar billede andersdp Nybegynder
14. december 2002 - 10:28 #5
Det ser sgu meget godt. Rart med en smule originalitet i blandt alle almindelighederne.

Måske burde du lige sørge for at gøre indholdsfelterne lige brede.. De to menuer er lidt bredere end resten..

Nå ja, og så din title: Der burde du slette "Welcome to" og så bare skrive The Svenne Show.. Alt for mange sider har velkommen i deres title.. Det virker lidt uproffessionelt..
Avatar billede schnitz_dk Nybegynder
16. december 2002 - 10:42 #6
den ser fee ud...max krimminelt ;) - cool
Avatar billede l-lindberg Nybegynder
16. december 2002 - 12:16 #7
den er fedt designet menmangler lidt inhold
Avatar billede ramsings.dk Nybegynder
16. december 2002 - 15:08 #8
Det er altså sjovt, og virkelig nytænkning!
Boxen med tekst er MEGET lille, syntes jeg, men ellers GODT OG ENKELT!

9! ;-)

mvh.
r@msings.dk
Avatar billede xerex Nybegynder
17. december 2002 - 12:23 #9
haha..ripoff@mandrillen :)
Avatar billede ramsings.dk Nybegynder
03. januar 2003 - 17:54 #10
det er ikke mange point der falder af,,,, ;-)