Avatar billede joshuha Nybegynder
19. december 2002 - 16:20 Der er 3 kommentarer

grafikkort med tv ud

hej er der nogle der ka fortælle mig hva der er galt siden jeg ik ka se film på mit tv fra pcén af, jeg har et grafikkort der hedder geforce2 mx fra inno3D
jeg har forbundet pcén til mit tv med et scart i tvét og et stik i lydkortet, og det andet i grafikkortet, men der sker intet når jeg tænder for mit tv, er der nogle der ka gi et bud på hva der er galt
Avatar billede mufoxe Nybegynder
19. december 2002 - 16:25 #1
Jeg har netop svaret på et spørgsmål i samme stil. Du skal have seneste driver fra NVidia for at det virker: http://www.eksperten.dk/spm/296113
Avatar billede tintin12 Nybegynder
19. december 2002 - 16:26 #2
den software som hører til dit kort har sikkert en facilitet til at enable video out
Video out er normalt ikke enablet som default da det kun virker i 800x600 eller mindre
Avatar billede mufoxe Nybegynder
19. december 2002 - 16:26 #3
Du kan også prøve med programmet TVTool, som du kan finde på adressen http://tvtool.info/index_e.htm