Avatar billede qualicase Nybegynder
25. december 2002 - 16:53 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Tv-Tool

Hejsa

Jeg har et Gforce 3 ti200 og køre med den nyeste driver fra nvidia.

Jeg har tilsluttet min tv via et super vhs kabel.
Men den kan ikke registrere andre skærme en min monitor.

Har prøvet Tv-tool program men der bliver alt bare sort.

Nogle der ved hvad man kan gøre eller andre der har haft samme problem ??

Please Help me..:)
Avatar billede initializing Nybegynder
25. december 2002 - 16:54 #1
Brug den driver som fulgte med dit grafikkort. Den burde vuirke da den er tilpasset dit grafikkort.
Avatar billede qualicase Nybegynder
25. december 2002 - 17:00 #2
Tror du virkelig at jeg bare skal instalere min gamle driver også virker det ?? Hmmmmmmm virker da for nemt :)
Avatar billede initializing Nybegynder
25. december 2002 - 17:01 #3
Der er da også nogen som glemmer at tage disketten ud før boot og dermed tror de at der skal formateres? :)

Prøv at gøre det..
Avatar billede qualicase Nybegynder
25. december 2002 - 17:05 #4
What..??? Hvad mener du ? Jeg skal ikk formatere noget som helst ::))
Avatar billede qualicase Nybegynder
25. december 2002 - 17:05 #5
Forstår du ikke hvad jeg mener ??
Avatar billede qualicase Nybegynder
25. december 2002 - 17:12 #6
Ja gav point ved en fejl. Men okay ikke meget hjælp jeg fik her..! Nå må prøve noget andet end eksperten.dk for der vist kun point ryttere herinde.

Æv æv
Avatar billede initializing Nybegynder
25. december 2002 - 17:15 #7
Du kan da godt få dem tilbage hvis du vil? :)

Har du prøvet det med driveren?
Avatar billede initializing Nybegynder
25. december 2002 - 17:16 #8
Avatar billede initializing Nybegynder
25. december 2002 - 17:17 #9
Prøv søgemaskinen på Eksperten da det her har været oppe før.