Avatar billede qualicase Nybegynder
25. december 2002 - 17:17 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor er Eksperten så dårlig.? Folk tænker kun på point..

Eksperten.dk er jo til at brække sig over. Er du et almindelig menneske med almindligt problem, kan man ligeså godt droppe at spørger her inde..!! Folk er jo nogle firkantet snobber med der hoved begravet i en monitor konstant.

Er der andre gode forums hvor folk er ned på jorden ???
Avatar billede initializing Nybegynder
25. december 2002 - 17:19 #1
Kom med eksempler..

(Tjek lige dit andet spm.)
Avatar billede s.b.a Nybegynder
25. december 2002 - 17:20 #2
Jeg vil give dig ret.. Men det er ikke alle der er  sådan!..

Suran ...
Avatar billede qualicase Nybegynder
25. december 2002 - 17:20 #3
Ville bare finde nogle andre side Just like this one.... Thats all
Avatar billede s.b.a Nybegynder
25. december 2002 - 17:21 #4
F.eks inde på www.martialarts.dk Det er godt nok en kampsport side, men der er der ikke noget med points.. :o)

Suran
Avatar billede initializing Nybegynder
25. december 2002 - 17:21 #5
Den engelsk version af Eksperten.dk :)
http://www.experts-exchange.com/
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
25. december 2002 - 17:21 #6
Hej.

Problemet herinde er som så mange andre steder at folk render rundt i deres egne små verdener også når de skal svare4 på spm er det lige som om de viste du ikke engang det dit spade hoved.

Men som jeg siger builder.dk og exp.dk minder mere og mere om hinanden forskellen er bare at builder.dk var langt bedre end dette site ogjeg håber da også de vil starte op igen når exp.dk går på grund for det gør det nok snart men den kurs som skibet ligger i lige nu.

/Thomas
Avatar billede initializing Nybegynder
25. december 2002 - 17:23 #7
Avatar billede qualicase Nybegynder
25. december 2002 - 17:23 #8
OKay jeg prøver den engelske version. Tak for hjælpen.
Avatar billede initializing Nybegynder
25. december 2002 - 17:23 #9
Ups.. www.kandu.dk :)
Avatar billede qualicase Nybegynder
25. december 2002 - 17:26 #10
Hmm Thomas det er ikke pænt at kalde sin kone for et spade hoved..!
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
25. december 2002 - 17:27 #11
qualicase...

Kone ??? har jeg sådan en ???

/Thomas
Avatar billede terry Ekspert
25. december 2002 - 17:29 #12
qualocase, up your points to 2 and I will see what I can do :o)

No, dont bother, I'm just joking :o)

But you have to remember that its the point system that motivates us to participate. If there were no points then I very much doubt there would be an eksperten.
Avatar billede qualicase Nybegynder
25. december 2002 - 17:29 #13
Troede jeg du gav udtryk for.. Ellers ved jeg ikke hvem du snakkede om :)
Avatar billede qualicase Nybegynder
25. december 2002 - 17:32 #14
Well what can you use the points for ??? NOHTHING at all.! What wrong with just helping peopel with problems ? Its always like: I ONLY GIVE IF I GET SOMETHING.
Avatar billede fckomodo Nybegynder
25. december 2002 - 17:37 #15
qualicase du skal nok vælge et dansk forum...
Engelsk er vidst ikke den store side!
Avatar billede caroc Praktikant
25. december 2002 - 17:38 #16
pointene kan faktisk bruges til noget.. Før i tiden hørte jeg da om brugere der på deres cv angav eksperten.dk og deres point..

"What wrong with just helping peopel with problems ? Its always like: I ONLY GIVE IF I GET SOMETHING."
ja selvfølgelig - tror du ikke de felste personer gerne vil have lidt anerkendelse. Det kan pointene netop give - wow han har 1.000.000.000 point han er nok rigtig sej.. Anerkendelse er da altid dejligt..
Avatar billede terry Ekspert
25. december 2002 - 17:40 #17
qualicase I agree that the points cant be used for much at all other than for placing other questions yourself, and prestige.
There is nothing wrong with just helping and IF you regard the points as being NOTHING then you are getting help for nothing.
Avatar billede qualicase Nybegynder
25. december 2002 - 17:44 #18
LOL fckomodo din stærke side er vist ikke dansk.!!
Avatar billede qualicase Nybegynder
25. december 2002 - 17:48 #19
Anerkendelse er da altid dejligt.. hahaha. Jamen Caroc så bliv dog politimand..! Så kan kan man jo få den opmærksomhed og magt man ikke fik som lille. Hvis jeg var arbejdsgiver ville jeg da aldrig ligge vægt på point fra en site, hvor du kan uden problemer kan lave en masse point, med lidt snyd.
Avatar billede caroc Praktikant
25. december 2002 - 17:57 #20
Qualicase -- tror nok på at du som arbejdsgiver ikke ville lægge vægt på på et site som eksperten.dk - nu har du jo også kun været oprettet i 101 dage - med andre ord du har ikke oplevet ekspertens storhedstid før uintelligente brugere som dig har ødelagt sitet til dels..

"så bliv dog politimand" --> ja det er heller ikke tilfældigt at jeg har stillet op til coadmin..

Saml hellere de få hjerneceller du har før du opretter et spørgsmål i en så nedladende tone - det er da for latterligt!!

OVER and OUT!
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2002 - 17:59 #21
qualicase >> hvis du læser indlæget står der før i tiden og ikke nu, da eksperten.dk er vokset med expres fra ligepludselig, og med den udvikling kunne teamet bag eksperten ikke følge med, hvad nok er en af grundene til den megen snyd der har været mulighed for, dog vil jeg sige at co-admins gør sit for at udryde dette. så kan ikke se hvorfor det ikke skulle kunne give et lille plus i en ansøgning
Avatar billede qualicase Nybegynder
25. december 2002 - 22:32 #22
Caroc. Jamen tillykke med at du søger om at blive Coadmin. Det bliver du bare aldrig. Det er sgu ærgeligt at vi alle ikke er så totalt kloge og intelligente som dig. Så må jeg undskylde på 50% af ekspertens bruger vejne, for at de ikke er så kanon dygtige som dig. SORRY. Måske du skulle forslå at alle der bruger ekseperten.dk skal lave en iq test  , så de er værdige og gode nok til dette proffesor site..!

Roger Over
Avatar billede caroc Praktikant
25. december 2002 - 22:39 #23
ja eller måske bare en aldersgrænse så brugere som dig kunne lære at læse og skrive..
Gider ikke diskutere det mere!!! Farvel..
Avatar billede mat Nybegynder
25. december 2002 - 22:42 #24
qualicase > hvad er det du efterlyser?

"Er du et almindelig menneske med almindligt problem, kan man ligeså godt droppe at spørger her inde..!! "

øhm ja, hvis dit problem ikke er it-relateret hører du ikke hjemme her.

"Folk er jo nogle firkantet snobber med der hoved begravet i en monitor konstant."

øhm ja, der er mange herinde der tilbringer deres dag foran en skærm - det er jo et it-forum. Jeg oplever ikke det snobberi du snakker om så det vil jeg ikke kommentere yderligere. Og din pointræs-pointe oplever jeg sgu egentligt heller ikke meget af.

Men jeg synes det er helt fint sat du finder andet fora at sprede din bærme i. God vind med det.

-mat
Avatar billede qualicase Nybegynder
25. december 2002 - 22:47 #25
Mat

LUK TAK