Avatar billede hades Praktikant
07. januar 2003 - 01:11 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

kan ikke finde IP adr.

Hejsa!

Jeg kan ikke finde IP adressen på min Xbox, jeg har et lille netværk herhjemme med 3 PC'er tilsluttet en Router min indbygget DHCP, alle Pc'erne står sevlfølgelig til at få tildelt IP automatisk, men det gør min xbox åbenbart ikke, for den kommer ikke på netværket, så var det jeg ville høre om det ikke var nogle som kunne hjælpe min med at finde min xbox ip så jeg kan få adgang til den.

Med venlig hilsen
Jesper
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
07. januar 2003 - 02:38 #1
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
07. januar 2003 - 10:12 #2
hvorfor er det en selvfølge at pcérne får automatisk ip adresse????
Avatar billede hades Praktikant
08. januar 2003 - 09:59 #3
Jeg har selv fundet problemet, man skal bruge et lille stykke bootsoftware som hedder evolutionX...

Mvh
HadeZ
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
08. januar 2003 - 10:06 #4
hades > tjah - det fandt du jo så via mit link....
men ok 50 point er fino :)
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
19. januar 2003 - 12:34 #5
Det er da ikke ok med 50 point, han bruger dit svar og suger selv signe point. Meld ham da for det pis
Avatar billede hades Praktikant
21. januar 2003 - 00:36 #6
hvis du følger det link han har skrevet, finder du ikke noget om evolutionX, men hvis du bruger meget tid på at søge på google.com kan du finde det. Det havde jeg faktisk gjort inden jeg skrev dette indlæg derfor synes jeg faktisk jeg var flink at give ham point, for man kan jo sagtens besvare alle spørgsmål ved at skrive et link til google hvor man har søgt på emnet..
Angående hvorfor automatisk ip: DHCP
Signe er ikke mit navn ;o)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. januar 2003 - 02:48 #7
hades > jeg skrev hvad jeg skrev pga. jeg kunne huske navnet evolutionx via 30 sek. søgen på google....
såååååhhhhh....
Avatar billede annikadk Nybegynder
21. januar 2003 - 06:33 #8
Hades: Når man opretter et spørgsmål bør man uddele pointene, lige i dette tilfælde er 200point dog ret meget at lokke med.
Det er ofte bedre at starte med middel, hvis man er i tvivl, og så sætte pointtallet op hvis det er svært.

Derfor bedes du tænke dig om en anden gang.

AnnikaDK / Coadmin
Avatar billede hades Praktikant
21. januar 2003 - 08:42 #9
Det synes jeg nu også jeg gjorde, svaret ligger i ordet evolutionX, hvis der var nogen som havde skrevet det havde de fået alle 200 point, men jeg ser stadig ingen grund til at gi' fuld point for et 1/4 svar.. Eller sådan er reglerne måske blevet herinde???
AnnikaDK /administrator du er meget velkommen til at følge linket og se om du kan finde ud af at sætte en Xbox op som en del af dit LAN, jeg kunne i hvert fald ikke.. bagefter kan du prøve at søge på evolutionX på google og se om du kan sætte den op..
Ps. håber du svarer tilbage og gir' mig svar på om jeg for eftertiden skal gi' alle mine point for et 1/4 svar..
Avatar billede annikadk Nybegynder
21. januar 2003 - 08:45 #10
netop derfor at jeg skriver at måske bør du ikke bedømme maxpoint, men istedet for sige "ok. den er måske ikke så slem" - og ser tiden an.
200 point er jo max, og ville måske netop kræve en del vejledning mm i lige denne situation.
Avatar billede hades Praktikant
21. januar 2003 - 08:56 #11
Jeg syntes nu også det var et svært spørgsmål...!!!! Dvs jeg gir' max point til et kvart svar og la' vær' med at skrive svaret selv. Jeg troede ellers at det var i alles interesse, at man fik svar på spørgsmålet, så man hurtigt kunne løse problemet, uden at skulle bruge 3 timer som jeg gjorde efter jeg havde skrevet dette indlæg..