17. januar 2003 - 09:41Der er
7 kommentarer og 1 løsning
Hvordan sletter jeg en post i db og sender brugeren videre
Jeg har lavet et lille forum hvor man skal kunne slette den tråd man selv har lavet. Det gør man når man står på den side der viser tråden. her skal man så kunne trykkr slet tråd. Det der så skal ske er at brugeren skal spørges om han er sikker på han vil slette. Hvis det er tilfældet skal tråden slettes i datbasen, og brugeren sendes videre til en anden side.
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.