Avatar billede salo Nybegynder
30. oktober 2000 - 20:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mail igen, hjælp

Jeg er ved at blive vandvittig af at søge på nettet efter et script. KAN ikke finde et jeg kan bruge. Jeg skal bruge:
så mine surfere kan sende mig en mail, ved at udfylde forskellige felter. EKS på look:
3 skrivebare felter (navn, land, by, URL, kommentar) en SEND knap og en SLET ALLE FELTER knap.
Når der trykkes send... skal den samtidig med at sende mig mail.. linke til en anden side.
Det må IKKE være METHOD=POST... det vil infopaq server ik ta.
Lyder ummiddelbart nemt ik??? Well.. ik for mig. Håber i kan hjælpe. Jeg er osse på icq 95808478.
Sender knuz til alle
Avatar billede tommyv Nybegynder
01. november 2000 - 12:49 #1
Prøv lige at checke det jeg har på http://www.laceychabert.dk Kan det bruges? Det ligger nemlig på en InfoPaq server *SS*
Avatar billede salo Nybegynder
01. november 2000 - 14:04 #2
hej tommyv
ja det kan i den grad bruges.. Ka jeg få det?? jeg mener scriptet?????
*Jubler lige*
Avatar billede tommyv Nybegynder
01. november 2000 - 18:11 #3
Jeg har lagt linket herovre: http://www.eksperten.dk/spm/29485

Tommy
Avatar billede salo Nybegynder
02. december 2000 - 00:45 #4
Jeg har nu fået mail om at jeg bedes lukke spørgsmålet... men uanset hvad jeg gør... vil den ikke acceptere det ene eller det andet....
Avatar billede salo Nybegynder
02. december 2000 - 00:45 #5
ok... nu virkede den... sorry Tommy *S*