Avatar billede kfe Nybegynder
30. januar 2003 - 15:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lasat Safepipe/Win XP

Jeg har en Lasat Safepipe som  VPN forbindelse. Lasat/Eicon
egne clienter kan kun supportere til og med WIN 2000. Nu ligger det sådan at udviklingen forsætter og at der i dag er noget der hedder Win XP. Kan nogen af jer hjælpe med at løse problemet vedr. en VPN client til Win XP der arbejder sammen med Lasats Safepipe 25/50/100.
Avatar billede syswatch Novice
24. marts 2003 - 08:26 #1
Jeg har samme præcis samme problem som dig, jeg vil gerne vide hvis du finder en løsning, jeg har selv prøvet at finde en løsning men uden held, har leget lidt med SSH Sentinel som kan hentes her: www.ssh.com
Men jeg kan ikke finde ud af at sætte den rigtig op...
Avatar billede kfe Nybegynder
24. marts 2003 - 08:30 #2
Jeg arbejder pt på at få sat en X590 VPN client op. Men jeg kan ikke få det til at virke. Jeg har næsten opgivet.
Avatar billede kfe Nybegynder
05. maj 2010 - 10:17 #3