Avatar billede danielks Nybegynder
01. februar 2003 - 10:53 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Site vurdering....

Hej Experter.....

Hvad synes i om mit site: www.dumazz.dk ???
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2003 - 10:56 #1
1) Siden er EKSTREMT meget langsom at åbne
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2003 - 10:56 #2
Nu har den været 90 sekunder om at åbne....
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2003 - 10:57 #3
Gider jeg ikke vurdere
Avatar billede danielks Nybegynder
01. februar 2003 - 11:09 #4
56 K ???
Avatar billede ducks Nybegynder
01. februar 2003 - 11:11 #5
Herfra tog det 2 sek.
Avatar billede danielks Nybegynder
01. februar 2003 - 11:13 #6
Tjae philip sidder nok på en Telia.... :)

ducks> Hva synes du ?
Avatar billede varmeskud Praktikant
01. februar 2003 - 11:17 #7
ja den er det vi kalder "langsom"
Avatar billede izemate Nybegynder
01. februar 2003 - 11:32 #8
Hmm for mig er den også mega langsom, modemet tænker ikke det halve af tiden!! det må være din web server der er langsom eller ustabil :)

Når det var siden der skulle vurderes.

Jeg syntes at du ødelægger hele designet ved at putte de reklamer på siden.
ellers er det da en lidt special side :) ik lige min smag men kunne da godt forestille mig nogen kunne lide den!!

<\\izemate
Avatar billede varmeskud Praktikant
01. februar 2003 - 11:40 #9
melder mig lige fra e-mailen på dette spm
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2003 - 12:41 #10
danielks > ej... sider på 1mbit tdc adsl...
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2003 - 12:42 #11
Som izemate sagde, skaber de to reklamer ubalance i designet. Det er fedt med at det er "håndlavet" tegnet... Du skal bare passe på at det ikke bliver for rodet... Du behøver heller ikke have 5 countere på siden...
Avatar billede ermolenko Nybegynder
02. februar 2003 - 19:48 #12
Det er ganske rigtigt EKSTREMT langsomt. Jeg sidder med stofanet og det tog ca. 2 min. at indlæse forsiden. Det holder simpelthen ikke.

Mht. selve designet, så er din hoved-idé da egentlig meget go' synes jeg. Du holder stilen ok hele vejen igennem, men jeg kan kun tilslutte mig kritikken af de to reklamer i siden. Det skæmmer virkelig meget.
Avatar billede perhaps Nybegynder
04. februar 2003 - 13:12 #13
Her kan du se om din side loader langsomt eller det bare er noget pjat de andre siger:
http://www.submitplus.com/freeprograms.php?b=loadtest
Avatar billede danielks Nybegynder
18. februar 2003 - 09:17 #14
Prøv at loade siden www.dumazz.dk igen.... Jeg er hostet ved B-one og de har haft nogle server probs.... Tak for hjælpen indtil nu...
Avatar billede perhaps Nybegynder
18. februar 2003 - 09:41 #15
loadingtime er nu perfekt!!!