Avatar billede olh Nybegynder
04. februar 2003 - 21:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Outook 2000 vil ikke åbne mail

jeg kan ikke åbne mine mail i outlook 2000. Når jeg trykker på en mail får jeg en meddelse som siger at: Microsoft outlook har fundet en fejl og afslutter. --Sender en repport--.
Jeg har forsøgt at følge meddelsen ud på nettet og instalet det Microsoft anbefale. Jeg har installeret Internet Explorer på ny. Jeg har installeret Outlook på ny.
Jeg ved at der ved en fejl er lagt et program ind som måske hed Hotbar. Det blev afinstalleret med det samme, det et program tilføjede nogle ting til Explorer og Outlook
Avatar billede danskweb Nybegynder
16. februar 2003 - 12:13 #1
Er det eneste den meddeler "Microsoft outlook har fundet en fejl og afslutter. --Sender en repport--." ??
Avatar billede danskweb Nybegynder
16. februar 2003 - 12:14 #2
Har du prøvet at afinstallere det? og derefter installeret det igen?
Avatar billede cpufan Juniormester
17. februar 2003 - 11:12 #3
prøv at fjerne "hotbar" rigtigt ved hjælp af tilføj/fjern programmer i kontrolpanel.
der er øjensynlig nogle hængepartier.
Avatar billede olh Nybegynder
18. august 2010 - 13:19 #4
har fået en ny pc. så problemet er ikke aktuelt mere