Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2003 - 13:07 Der er 9 kommentarer og
4 løsninger

koncept#8

ka i li den?

Foreløbig er den ikke optimeret til andet en <1024*768, men det arbejdes der på...

Desuden er alt indhold endnu ikke færdigt - men et par ord om designet ville være rigtig nice.
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2003 - 13:08 #1
Avatar billede iknow.dk Nybegynder
05. februar 2003 - 13:08 #2
Hvad synes du selv der mangler her? :)
Avatar billede iknow.dk Nybegynder
05. februar 2003 - 13:08 #3
hehe... det var bedre ;)
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2003 - 13:10 #4
bare kald mig senil...... jeg har føs'da idag - bliver totalt gammel
Avatar billede iknow.dk Nybegynder
05. februar 2003 - 13:10 #5
Den er da ganske sjov og anderledes... men DAMN den er uoverskuelig. Hvor alle de "vinduer"?
Avatar billede avlund Nybegynder
05. februar 2003 - 13:13 #6
Den er for sej. Dog er det som nævnt bare lidt forvirrende - men hvad fa'en.

Du burde bare holde stilen under menupunkterne også, det synes jeg ikke helt du gør.

Og det der TradeDoubler-banner i toppen... det smadrer virkelig helheden. Det er altså synd.
Avatar billede exp Juniormester
05. februar 2003 - 13:13 #7
Kewl :o)
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2003 - 13:13 #8
hehe det skal ikke være nemt.... skal helst være lidt anderledes og provo :)
det kræver nok at man sætter sig lidt ind i det
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2003 - 13:17 #9
har tænkt meget over for og imod bannerne...... tror nok de bliver hængende lidt endnu......men planen er at pladsen skal fyldes med et banenr fra en eller 2 sider der har ca samme målgruppe, så kan man jo ligesom bedre få tilpasset banneret til resten af sidens design... men jo - bannere er totalt grimme
Avatar billede exp Juniormester
05. februar 2003 - 13:20 #10
til alle >>
Hvad er det li-ige klik-procenten er på tradedoubler-bannere? Tror ikke den er ret høj.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
05. februar 2003 - 15:22 #11
Tillykke med fødselsdagen!! (har selv om en uge, husk det nu)

(1) En lidt sjov men meget spændende side

(2) SYnes at du på en eller anden måde skal lave noget mere opmærksomhed på menuen, den er ikke så tydelig

(3) Billederne er rigtig gode, og det er en sjovt at de er delt op men stadig hænger sammen

(4) Det kræver lige lidt tid at finde ud af de forskellige ting man kan på siden, altså at felter med en overskrift kan man klikke på etc.

(5) Konceptet synes jeg er en rigtig god ide

(6) Normalt vil jeg sige, "fjern reklamen" ,men synes ikke den er så slem her på siden

(7) Karakter: 10^@13  (^ = pil op)
      - Den er meget tæt på et 11-tal
Avatar billede exp Juniormester
05. februar 2003 - 15:27 #12
links i shoutbox åbner i... SHOUTBOXEN! Ikke optimalt!
Avatar billede xerex Nybegynder
06. februar 2003 - 10:47 #13
Det er godt at se du prøver med nogen nye koncepter - fx dit 'Magasin'. Desværre er du for langsomt ude. Pixel-grafik _er_ altså bare brugt for meget nu. At din side så også er ret uoverskuelig i opbygnig gør det ikke bedre. Men jeg er sikker på du har lagt lang tid i dine pixel-tegninger osv, og det skal du da også have credit for - det ser ok ud faktisk. Pixel-æraen er bare forbi.

xerex