Avatar billede payout.dk Nybegynder
20. februar 2003 - 00:52 Der er 230 kommentarer og
1 løsning

admin luk følgende

hej,

I bedes lukke følgende threads/posts

http://www.eksperten.dk/spm/316498
http://www.eksperten.dk/spm/290277

Vi kan ikke finde os i grundløse og vilde anklager.

Har snakket med personen der bliver ved, at skrive dårligt om os, at stoppe uden held.

At ødelægge et omdømme er ikke hvad E skal bruges til og ikke noget vi vil se passivt til!

Jens
Avatar billede razor Nybegynder
20. februar 2003 - 01:06 #1
Jeg vil ikke medvirke til at udøve censur. Såvel som i Danmark har vi også ytringsfrihed på Eksperten - og det er tilladt at modargumentere. Hvis folk har oplevet nogle dumme ting ifbm. dit firma står det dem frit for at ytre sig her - sålænge de holder sig i en rigtig kategori.
Avatar billede payout.dk Nybegynder
20. februar 2003 - 01:16 #2
det er ikke tilladt at ødelægge et omdømme med falske posts...

hvis der ikke sker noget så må advokaterne jo snakke sammen. Vi nægter at se passivt til at en tidligere bruger lyver om os!

Jens
Avatar billede jelzin101 Praktikant
20. februar 2003 - 01:51 #3
Payout.dk>>
Jeg kan kun tilslutte mig razors holdning, og mener ikke de nævnte spørgsmål strider mod min fortolkning af regelsættet, da de efter min opfattelse ikke er injurerende. Og injurier(som jeg vil tro det er du peger mod), svjv. er underlagt civil påtale er det rigtigt set at i nok må ty til advokathjælp, men prøv at kontakte ekspertens administrator da det er ham der skal træffe beslutningen.

Endvidere bør sådanne henvendelser(om overtrædelse af reglerne), rettes til coadmins gennem anmeldelsessystemet jfr §2.4 i reglerne.

Mvh.
Jelzin/co.
Avatar billede razor Nybegynder
20. februar 2003 - 09:35 #4
Payout,

Hvordan havde du tænkt dig at vi skulle skelne mellem berretiget kritik, og disse "falske posts"? Det kan da kun være en opgave for dig, at modargumentere de steder hvor du mener dit firma får dårlig omtale. Nu er eksperten jo heller ikke en reklamesøjle og folk må gerne sige deres meninger. Hvis jeg synes payout.dk var dumme, ville jeg da hellere ikke holde mig tilbage med at sige det til alle mine kammerater.

Jeg mindes engang at have hørt nogen sige: "Dårlig omtale er bedre end ingen omtale" :-)
Avatar billede summer Mester
20. februar 2003 - 10:15 #5
>>>Vi kan ikke finde os i grundløse og vilde anklager.<<<
Hvis de er grundløse, så mere end antyder Payout.dk at ud over svend_ruggård, er fjammi og el_barto fulde af løgn. Disse tre skriver faktisk enslydende, at de ingen penge får, at ingen tager tlf., at mails ikke besvares.
http://www.eksperten.dk/spm/316498

Et godt råd. Klap hesten :-)
Avatar billede amd Nybegynder
22. februar 2003 - 14:46 #6
=>payout.dk

Det er jo nok ikke uden grund folk skriver dårligt om jer?
Der er da sandeligt også dem, der får god omtale, så de gør det nok ikke for at genere jer, men for at der ikke er flere folk, der skal blive snydt af jer!
Avatar billede payout.dk Nybegynder
22. februar 2003 - 16:54 #7
AMD STFU!

advokaterne klarer dette men jeg kan sige, at ingen er blevet snydt!

din kommentar kan du ikke bakke op men hvis du tror det er gratis at ødelægge payout.dk's omdømme så er du naiv!

Jens
Avatar billede amd Nybegynder
22. februar 2003 - 17:01 #8
Jeg siger bare, at det er jo nok ikke uden grund, at de spreder det rygte, for hvis I gav alle deres penge osv. kunne det jo være, at I blev omtalt positivt herinde.
Nej, jeg har ikke erfarringer med jer, og det er der den simple grund til, nemlig, den omtale i har! Og den kan vi da vidst godt blive enige om, ikke er for god.
Noget andet er, at folk vel nok har lov til at udveksle erfarringer herinde, så jeg tror næppe I når langt med det.

Jeg gider ikke indblandes i det her, men det lyder jo til, at folk ikke får deres penge!
Avatar billede payout.dk Nybegynder
22. februar 2003 - 17:06 #9
cheaters yell loud!

men tak forde du dømmer os på forhånd...

bruger af payout.dk???

Nåååår nej det er du jo ikke :(
Avatar billede mpedersen Nybegynder
22. februar 2003 - 17:08 #10
Dårligt rygte får man ikke uden grund... Folk er faktisk ikke en flok dumme køer, der kun gør hvad de får besked på. Langt de fleste er objektive nok til selv at kunne vurdere om en service er god eller dårlig.

Jeg synes nærmest det er komisk som payout.dk råber og skriger, hver gang der ytres noget negativt om forretningen. Jeg kan kun tage det som et tegn på, at der er noget at skjule. Det er nok til at jeg ikke er interesseret at gøre forretninger med den virksomhed. Det er ligeledes nok til at jeg ikke ville kunne anbefale denne virksomhed over for mine kontakter, hvis jeg skulle blive spurgt. Hvem mon så har tabt mest?

Var jeg ansvarlig for en lignende forretning, ville jeg da nok snarere prøve at løse eventuelle konflikter i en fordragelig tone.

Se de mange eksempler på "hadesider" mv. der er dukket op på nettet. De virksomheder der kommer ud af den type konflikter med færrest skrammer, er dem der har gået mest stille med dørene. De formår nemlig at holde en seriøs facade. "der er nogen der har tisset på min sukkermad"-taktikken holder simpelt hen ikke :)
Avatar billede amd Nybegynder
22. februar 2003 - 17:11 #11
Kan kun sige, jeg synes du har ret mpedersen:o)
Avatar billede payout.dk Nybegynder
22. februar 2003 - 17:13 #12
pedersen er du 13 år eller hvad denne diskussion startede for et par måneder siden da vi bustede den første cheater!

løse eventuelle konflikter i en fordragelig tone.

lol ja tak hvad tror du vi har prøvet på inden man bliver truet med at blive hængt ud på eksperten.dk....

payout.dk vokser for hver dag der går og jo flere cheaters afprøver os.... og ja en cheater får altså ikke en email med overskrifen:

"du har snydt os her er dine penge"

Så undskyld mig men jeg synes jeg har en ret til at råbe og skrige når folk angriber mit firma.... hvis jeg nu holder min mund lukket ja så vil du jo nok sige jeg er guilty fordi jeg intet siger...

som jeg ser det er eneste måde at vinde på,  at blande advokaterne ind i dette!

Jens
Avatar billede payout.dk Nybegynder
22. februar 2003 - 17:15 #13
nej Pedersen rettergang uden ret til at forsvare sig, det er ikke altid lige sjovt!
Avatar billede mpedersen Nybegynder
22. februar 2003 - 20:26 #14
pedersen er du 13 år eller hvad denne diskussion startede for et par måneder siden da vi bustede den første cheater! <- et godt eksempel. Dette er en utroligt infantil udtalelse, der bestemt ikke højner mit indtryk af virksomheden payout.dk.

Du ville skade virksomheden mindre, ved blot at tie. Med sådanne udtalelser gør du blot virksomheden Payout.dk samt dig selv til grin :)
Avatar billede mpedersen Nybegynder
22. februar 2003 - 20:27 #15
Jeg forstår dog udmærket godt i gør en indsats imod folk der bryder jeres regler. Jeg tror bare i ville stå stærkere, hvis ikke i udbasunerede det på en så - undskyld udtrykket - præpubertetisk manér.
Avatar billede mpedersen Nybegynder
22. februar 2003 - 20:29 #16
men ok... det er naturligvis muligt i lever efter devicen "dårlig reklame er bedre end ingen reklame", som razor også påpeger tidligere. I så fald ville jeg tolke dette som et dårligt forsøg på at gøre Eksperten til jeres egen lille reklamesøjle.
Avatar billede summer Mester
22. februar 2003 - 22:48 #17
Et gammelt ordsprog, som nok ikke er helt forkert: "Der er ingen røg uden brand"
Der er måske lidt om det, når det "ryger" lidt med nedsættende "røg" fra payout.dk
Et godt råd til payout.dk Gør hvad I kan for at forbedre jeres omdømme, så vil negative røster dø ud.
Avatar billede fromsej Praktikant
23. februar 2003 - 00:02 #18
Det er ikke ret svært det her:
Har i udbetalt hvad i har lovet , eller har i ikke.!!!
Jeg har altså siddet 4 år som domsmand i byretten , det er Payout der bærer bevisbyrden.
Hvis i kan løfte den , har i en god sag ( kvitteringer ) hvis i ikke kan , så vkan alverdens sagførere ikke hjælpe jer.
Avatar billede fromsej Praktikant
23. februar 2003 - 00:05 #19
Hvad angår det første indlæg , læs og forstå Grundloven!!
Vi har faktisk ytringsfrihed her i landet , hvis du/i ikke kan acceptere det , så bliv statsborger i et land hvor der ikke er ytringsfrihed.
Avatar billede amd Nybegynder
23. februar 2003 - 16:14 #20
egentligt gør payout noget ulovligt, da man ikke må være flere om en bruger her på eksperten ifølge §1,2
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
24. februar 2003 - 23:15 #21
Det jeg ikke forstår her jens, det er du sagtens kan bruge tid på at skrive her inde på eksperten.dk, men du kan ikke besvare mine mails ud over "Vi skal kigge logs" "Din konto er flagged" .. men det sjove ved dette var at jeg først blev informeret om det 2 måneder efter min oprettelse og jeg bedte om mit tilgodehavende som på daværenede tidspunkt var nået 901 krone, det jeg synes var underligt var at jeg ikke så meget havde fået et pip fra jer om min konto var flagged eller hvad du nu siger. Ja jeg undre mig bare .. hvorfor kommer de ting først når man beder om pengene , og ikke 3 uger før f.eks hvor jeg bedte om mit password som jeg havde glemt til min konto som jeg også fik efter support(en) havde været på ferie. og der skrev han endda også aktuel saldo og brugernavn og navn, men INTET om min konto var flagged.
Avatar billede summer Mester
25. februar 2003 - 00:14 #22
Fordi Payout.dk er og bliver et skodfirma
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
25. februar 2003 - 20:40 #23
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
25. februar 2003 - 20:55 #24
Hvilken paragraf ?
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
25. februar 2003 - 21:01 #25
Den der vises øverst, § 77. Jeg har sørget for at den selv hopper dertil :-)
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2003 - 00:22 #26
payout.dk> Nu har jeg forsøgt at kontakter jer per telefon, ICQ, mail og her.

I skrev på et tidspunkt da jeg brokkede mig over min manglende betaling at "i skulle tjekke alle kontoer da der var nogen der snød" og jeg skrev tilbage at det kunne i jo godt have skrevet på jers såkaldte "nyhedsside" på www.payout.dk

Bemærk ironien, nyeste "nyhed" er snart ½ år gammel.

Nu har jeg over 900 kr tilgode, alle tjent ærligt og redeligt på en popup når folk kommer ind på min side.

I skrev også til mig at udbetaling ville ske i marts i stedet for, men hvorfor informerer i ikke os om det? Det er vel ikke vores opgave selv at opsøge sådan simpel information?

Skriv, ring eller besøg mig! Tag dog bare en form for kontakt!

Jeg har id nr. 161
Avatar billede fjammi Nybegynder
26. februar 2003 - 09:02 #27
Jeg kunne også godt tænke mig nogle svar på de email jeg har sendt til payout. Jens skriver herinde i et andet spørgsmål, at jeg skal skrive til jens@payout.dk det har jeg nu gjort 3 gange uden der er kommet svar....
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
26. februar 2003 - 09:42 #28
Jamen det skriver han jo alle steder, og selv om man faktisk skriver en mail 10 minutter efter han rent faktisk at postet her inde kommer der ikke noget svar, KUN respons HER inde
Avatar billede razor Nybegynder
26. februar 2003 - 16:23 #29
Citat:

PAYOUT.DK ER STOPPET PER 26 FEBURAR 2003

ALLE EMAILS ETC. ER SAT UD AFUNKTION.

VI TAKKER ALLE JER AFFILIATES FOR AT HAVE GJORT PAYOUT.DK TIL ET AF DE BEDSTE EXIT/LINKPROGRAMMER MEN MARKEDET ER SIMPELTHEN FOR UPROFITABELT + FOR MANGE CHETERS GØR DET UMULIGT AT FORTSÆTTE EFTER SAMME FORRETNINGS MODEL....

TAKKER FOR NU!

PAYOUT.DK

--

Noget siger mig at de ikke helt kunne få det til at køre rundt :)
Avatar billede popsy Novice
26. februar 2003 - 16:24 #30
payout.dk er lukket! www.payout.dk
Avatar billede popsy Novice
26. februar 2003 - 16:25 #31
ups
Avatar billede fjammi Nybegynder
26. februar 2003 - 17:31 #32
så har jens bare holdt os for nar i en måned nu... Hold da kæft en idiot....
Avatar billede razor Nybegynder
26. februar 2003 - 17:36 #33
Såså - Hold lige kammertonen engang. Ingen grund til at piske stemning op :-)
Avatar billede fromsej Praktikant
26. februar 2003 - 17:40 #34
Hvad er cheters , en fætter til Tarzans abe måske?
Avatar billede fjammi Nybegynder
26. februar 2003 - 17:43 #35
Hva med alle pengene? Ser vi noget til dem, der står jo "bare" at de er lukket, de er vel ik gået konkurs....
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
26. februar 2003 - 17:46 #36
Netop, derfor er jeg allerede igang med at finde samtlige mails jeg har vekslet mellem payout og mig, plus jeg tog screensdumps af min konto i nat

Jeg skriver snart et brev til en advokat om at han skal hjælpe mig med at få de penge, så jo flere vi kan være med des bedre
Avatar billede fjammi Nybegynder
26. februar 2003 - 17:48 #37
jeg vil godt være med. jeg har 3 screensdumps fra sidste uge. Men jeg er bare ik sikker på at det er nok...
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
26. februar 2003 - 17:51 #38
jo flere der har beviser des bedre ...
Avatar billede fromsej Praktikant
26. februar 2003 - 17:58 #39
Det ville nok være smart hvis i satte jer sammen og hyrede en advokat i fællesskab , ellers bliver det svært at få noget ud af det der.
Hvis i , mod forventning , taber er det kun en advokatregning i stedet for mange der skal udredes.
I kan henvende jer her , de er hurtige til at svare , så kan i udfra deres svar vurdere om det er tid og bøvl værd!
http://www.friproces.dk/ngr/
Avatar billede ado.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 18:02 #40
Jeg mangler også penge fra dem.
Kunne det være en ide at starte et spg. hvor folk så kan sige til hvis de er med på at kæmpe for pengene ?
Avatar billede ado.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 18:03 #41
Er der nogen som har noget data om ejeren af payout ?
Avatar billede ado.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 18:05 #42
Jeg har en mail sendt fra Lars i går aftes om at de vil udbetale indenfor 3 uger :-/
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
26. februar 2003 - 18:59 #43
Underligt !
Avatar billede payout.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 21:37 #44
eneste site jeg ejer var payout.dk...

og ja flere ting er skyld i kassen er tom... en af grundene er betaling af cheaters der simpelthen har gjort det umulig for os at vende skuden...

vores politik over for cheaters var... hvis de er taget med snabel i kassen skal de ikke have svar...

alle dem der ikke er taget i snyd blev betalt i mandags...

Mvh
Jens

p.s og ja svend du er og bliver en cheater!
Avatar billede ado.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 21:46 #45
Jeg har heller ikke modtaget betaling - Men du skrev som sagt til mig i går aftes at jeg vil modtage betaling indenfor 2(og ikke som jeg skrev før 3) uger.
Kan jeg stadig regne med dette ?
Avatar billede payout.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 21:48 #46
som det er nu er alle de affiliates hvis konoter ikke var flagged blevet udbetalt og kassen er TOM...
Avatar billede fjammi Nybegynder
26. februar 2003 - 21:49 #47
er jeg så også en svindler efter din mening. Jeg bruger id 177....
Avatar billede payout.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 22:00 #48
fjammi det er så op til dig men jeg kan pointere dit id er brugt på en dansk gratis host (http://www.friserverplads.dk) på en side som du ikke havde meldt til...
Avatar billede ado.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 22:08 #49
Hvad meg mig ? ID 167
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
26. februar 2003 - 22:12 #50
Payout.dk hvordan kan du sidde og sige jeg er en "Cheater" .. kan du bevise det .. hvis du kan det er det fint med mig .. men det KAN du ik .. men i har måske fået lidt på hatten af Amorsdating.dk bla fordi i ikke udbetalte de penge som de havde betalt jer , forstår SLET ikke hvordan i kan gå såkaldt fallit , i får penge for at eksponere X antal view, og når de views er brugt op så vises de bare ik mere , ergo er det jer der ikke har forstand på forretning. Men Payout.dk sjovt du bruger udtrykket "Cheater" det er ellers kun folk der sidder på en server i CS og whiner over nogen der er bedre end dem.

Men Jens, noget jeg ikke forstår er hvis jeg er taget i cheat, hvorfor skriver i så ikke til mig allerede på det tidspunkt i gør det, nej fordi det har i ikek kunne gøre fordi jeg har IK cheatet, i begynder først på at beskylde mig for cheat fordi jeg

1. Skriver til jer fordi jeg beder om mine penge den 6. Februar fordi jeg var noget 901 krone og minimum 500 var minimum som udbetaling (Og da hellere ikke smart at sige 500 som minimum, det er mange penge man skal af med på engang så)

2. Fordi jeg skriver her inde for at forhøre mig om diverse ting og der åbenbart har fået andre til at springe ud og fortælle om deres erfaringer.

3. Og så fatter jeg hellere ik hvorfor du sidder og prøver at nedrakke mig som noget jeg ik er her inde på Eksperten.dk , et sted ejg har været i mange år, tør næsten sige før du blev født, med dine barnlige kommentarer

4. Din tomme trusler om advokat (Som du åbenbart ikke vil have råd til nu, men det er jo synd for dig så må du selv forsvare dig i den retsag mig og par stykker er ved at bikse sammen som mangler deres penge)

Jens jeg siger bare, næste gang du laver en forretning, så LÆR for helvede at gøre det på en måde hvor du kan tjene penge "Hr Direktør" var det ikke det du så fint kaldte dig ?

Og det sjove ved dette er at du sagde det ville blive iorden dagen efter jeg skrev om mine penge og jeg citere en mail fra den 12/02 - 2003

"Hej igen,

Svend jeg kigger lige det hele igennem og så skulle det være klaret til imorgen!

mvh
Jens
"

Der nævner du ikke det speciele om jeg har cheatet , det gør du først efter jeg har sendt 2 andre mails.

og i den næste mails jeg så får jeg dette : som er fra den 20/02 - 2003 altså 8 dage efter jeg har skrevet til jer et par gange eller 3.

"Hej igen Svend,

kort sagt er dit id blevet brugt i mirch spamming....

vi er igang med at finde ud af om det er dig eller om du har en ond ånd der gerne vil have dig blacklistet.

Jeg skrev den anden dag men den har du åbenbart ikke set...

Du må have tålmodighed... der er mange log filer der skal ses igennem...

Mvh
Jens"

Jeg for det første aner jeg ikke hvad "Mirch" er ... og for det andet, kan du forhelvede regne ud mine indtjeninger jeg haft kontra de hits jeg har haft på min site vil stemme overens, og det stiger sjovt nok uge for uge, og besøgstallet stiger uge for uge. Jeg har 2 forskellige tællere på Chart.dk og Stats4all.com og der kan man jo sammenlighe om der er spammet kontra det såkaldte ID du siger der er blevet taget i snyd på en anden site, men det må jo så være jeres "ID" Generator der ikke kan finde ud af at lave nyt ID eller også er det bare endnu en undskyldning for ikke at udbetale penge. Fordi du har jo ikke nævnt noget om hvilken site det er det er blevet brugt på ... det virker underligt for mig.

Men jeg har også screenshots af min konto og samtlige konto indtjening fra den 4. December hvor jeg oprettede kontoen til i nat med dag for dag indtjening.
Avatar billede fjammi Nybegynder
26. februar 2003 - 22:15 #51
Det tror jeg ik helt på. Jeg har i hvert fald ikke brugt id 177 på friserverplads.
Avatar billede payout.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 22:20 #52
fjam: ved at være sent her men fact er dit id er blevet brugt...

Svend: vores fremgangs måde var når et id var blevet taget for cheat ikke at informere... had det ligeså meget du vil men sådan var vores politik...

fact er payout.dk er lukket...

hvad ved du om hvad vi har fået betalt eller ej??? nada så derfor spil ikke klog på dette område.

Natter herfra
Jens
Avatar billede payout.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 22:21 #53
Men jeg har også screenshots af min konto og samtlige konto indtjening fra den 4. December hvor jeg oprettede kontoen til i nat med dag for dag indtjening.

kan jeg ikke bruge til noget!
Avatar billede ado.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 22:23 #54
Hvad med mig - Kan jeg stadig forvente min udbetaling ?
ID 167
Avatar billede payout.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 22:24 #55
ado:
som det er nu er alle de affiliates hvis konoter ikke var flagged blevet udbetalt og kassen er TOM...
Avatar billede fjammi Nybegynder
26. februar 2003 - 22:26 #56
hvor mange hit mener du der er kommet fra friserverplads
Avatar billede payout.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 22:27 #57
/lukket

nat nat (opret ny post hvis svar vil haves)

Jens
Avatar billede ado.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 22:27 #58
Jeg er ligsom ikke blevet betalt - Har du et cvr.nr. jeg kan få ?
Du hæfter ligsom selv for at udbetale det du skylder...
Avatar billede ado.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 22:29 #59
Du skrev til mig i går aftes at jeg vil få pengene i løbet af 2 uger - Hvordan kan du så skrive at alle er blevet udbetalt i mandags ?
Avatar billede dmcn Praktikant
26. februar 2003 - 22:29 #60
Lad venligst være med at følge Jens' "forslag" og oprette nye spørgsmål hvis I vil have svar. Fortsæt snakken i dette spørgsmål eller kontakt dem ad anden vej (selvom det virker ret umuligt at få fat på dem). Eksperten skal ikke bombaderes med spørgsmål fra utilfredse payout.dk-brugere.
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
26. februar 2003 - 22:31 #61
Kan du se Fjammi, deres såkaldte system fungere overhovedet ik. Om jeg har screenshots payout.dk tjah, det kan bevise at jeg umulig kan have spammet fordi så vil indtjeningen da stige gevaldigt , jeg er jo ikke dum og bruger alt min tid på dette hvis jeg har været i ond tro med at tjene penge.
Avatar billede payout.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 22:33 #62
ado:
hvis du mener du har en sag så synes jeg du skal liggge sag an! Men hvis jeg var dig ville jeg nok læse payout.dk helt igennem sammen med advokat inden...

fjammeri:

antal er ligemeget... point er scriptet har talt over XX inden for xx atal timer.
Avatar billede amd Nybegynder
26. februar 2003 - 22:35 #63
=>payout.dk
er sådanset lidt svært, at læse payout.dk igennem eftersom du har fjernet alt indhold
Avatar billede payout.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 22:35 #64
svend du hader mig og omvendt...  du er blevet bustet af vores system. I henhold til payout.dk reglerne er det nok...

mere har jeg ikek at sige til dig.
Avatar billede payout.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 22:35 #65
amd ikke mit problem!
Avatar billede fjammi Nybegynder
26. februar 2003 - 22:37 #66
det er svindel og humbuk. Ja man skal nok få en advokat til at kigge på det, eller måske snakke med en journalist...
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
26. februar 2003 - 22:38 #67
payout.dk > Ehh, hvis nu hans side er velbesøgt så er det da fint nok han har XX inden for xx antal timer .. jeg havde f.eks 80 i søndags klokken 13-14 pga nogen interresante nyheder
Avatar billede fjammi Nybegynder
26. februar 2003 - 22:39 #68
jeg havde 2000 besøgende om dagen i december måned fordi det er en juleside...
Avatar billede payout.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 22:39 #69
jep frammeri gør du det...

fact er at i henhold til payout.dk regler var det mere end grund nok til at terminate din account.
Avatar billede payout.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 22:40 #70
en anden regel andre er faldet for... copyright delen som var nævnt i payout.dk ...
Avatar billede fjammi Nybegynder
26. februar 2003 - 22:41 #71
fordi der måske er en der har sendt 5 hit fra mit brugerid fra friserverplads... så er jeres regler sgu langt ude
Avatar billede ado.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 22:41 #72
Jeg har adskellige mails fra dig hvori du lover udbetaling.
Hvis du har udbetalt til nogen hvorfor har du så ikke udbetalt til mig ?
Avatar billede payout.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 22:42 #73
nu ved jeg godt i gerne vil fremsætte mig som den store stygge ulv men fact er jeg vil sove godt i nat og fremover.. har gjort mit bedste for at få payout.dk til at overleve... dog uden held...
Avatar billede ado.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 22:43 #74
Hvad er det så en copyrigth del ?
Avatar billede fjammi Nybegynder
26. februar 2003 - 22:43 #75
er payout gået konkurs eller har du bare lukket forretningen
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
26. februar 2003 - 22:43 #76
Payout.dk > Jeg hader dig ik, har jeg aldrig sagt, jeg hader din måde at være "forretsnings mand" på , du har for det første ikke sans for forretning. 2. Du nedtaler folk på et offentligt forum , noget man ikke ville gøre hvis du bare var lidt mere moden, du kan da umulig være mere end en knægt på 18-20 år der har brændt nallerne på et firma du troede kunne løbe rundt, og de kommentarer du kommer med det kommer man hellere ik med på et offentlig forum det kommer man med pr. mail, og er jeg blevet busted af jeres system .. det er jo jeres system der failer max. Fordi hvis i havde et ordentligt system ville den selv lukke kontoerne osv, men det kan ikke lade sig gøre fordi der er ikke noget at lukke ned for men får man bare en melding om ens konto er flagged overhovedet ik.  man får ikke så meget som et pip, før man beder jer om udbetalingen.

Men jeg håber for dig selv du gemmer de logs for dit eget bedste det bliver det eneste modbevis du vil have mod mig, og ikke engang det kan du bruge som modbevis.
Avatar billede payout.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 22:44 #77
ado.dk

læs overstående bemærkinger fra mig og du finder at sites taget i cheat ikke bliver informeret...

det sux men sådan er det hos alle banner reklame netværk!...
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
26. februar 2003 - 22:46 #78
De kan umulig være gået konkurs. At kassen er tom betyder ikke man er gået konkurs, men det viser jo endnu engang om en der ikke har forstand på forretning. OG Ekstra Bladet Fjammi , den har jeg allerede i tankerne , skal bare lige have fat i min gamle chef inde fra ekstra bladet.
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2003 - 22:47 #79
payout.dk> "alle dem der ikke er taget i snyd blev betalt i mandags..."

Jeg har id 161 og har absolut ikke snydt. Jeg har den ganske velbesøgte www.divxit.dk og vil opfordre dig til at komme med dokuention for dine påstande.

Ellers må jeg jo finde på en måde at få mine penge på, som ikke er særlig rar for hverken dig eller dit hovede...
Avatar billede payout.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 22:47 #80
svend jeg er over 25 så er den på plads.

taler ned... for engangs sin skyld ligger jeg ikke fingerne imellem...

man får ikke så meget som et pip

dette er en af grundstenene i denne branche!
Avatar billede ado.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 22:47 #81
Jeg har på alle måder overholdt reglerne:
www.payout.dk/regler.html+payout.dk+regler&hl=da&ie=UTF-8" target="_blank">http://216.239.51.100/search?q=cache:Lj9x9U2lvPsC:www.payout.dk/regler.html+payout.dk+regler&hl=da&ie=UTF-8

Og du har som sagt så sent som i aftes kl 21,31 lovet mig udbetaling.
Avatar billede payout.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 22:48 #82
el barto du faldt for copyright delen af vores regler som mange andre sites oxo er...
Avatar billede payout.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 22:48 #83
ado læs din velkomst mail igennem oxo "smil"
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
26. februar 2003 - 22:48 #84
Payout.dk > Det kan jeg så fortælle dig det er det ikke .. Alle andre afliates tar i det mindste den tid og skriver til en om advarsler osv hvis der er sket noget de ikke mener skulle være sker og hvis man kan forklare det er der ikke noget mere der.
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2003 - 22:51 #85
Hvor ser du den regel om copyright som du mener jeg har overtrådt?????

§1.
Enhver form for snyd tolereres ikke og vil medføre øjeblikkelig sletning fra systemet.
Evt. tilgodehavende godtgøres ikke.
Med snyd menes fx: Forsøg på at opnå flere klik vha. spam eller poster i nyhedsgrupper, chats eller spam emails til folk der ikke er tilmeldt jeres opt. in liste o.lign samt forsøg på at skaffe sig adgang til andre brugeres oplysninger.

§2.
Det er ikke tilladt at ændre i sponsor koden!

§3.
Kun tilladt at have en exit eller popup til din sponsorkode/url. siden skal åbnes som en hel side. Fixed height og eller width er strengt forbudt!

§4.
Det er Deres pligt at sørge for at oplysninger De videregiver til os er korrekte. Hvis ikke vil det blive betragtet som snyd og derved medføre sletning.

§5.
Dit link må kun bruges på dk domains eller dansk sproget .com, .net, .org, .biz, .info, etc. Porno ikke tilladt. Hvis siden er udenlandsk så kontakt os og hør om dine muligheder.

§6.
Det er den enkelte affiliates pligt at holde sig ajour med nye regler.

§7.
Overtrædelse af vore regler vil medføre øjeblikkelig sletning fra systemet. Udbetaling sker hver måned omkring den 5. Mindste udbetalings beløb er 500 kr.
Avatar billede payout.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 22:51 #86
svend: tror på den.... tror!! *lol*
Avatar billede fjammi Nybegynder
26. februar 2003 - 22:51 #87
hvorfor er vi så ik blevet slettet som du skriver i reglerne
§7.
Overtrædelse af vore regler vil medføre øjeblikkelig sletning fra systemet. Udbetaling sker hver måned omkring den 5. Mindste udbetalings beløb er 500 kr.
????
Avatar billede ado.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 22:52 #88
Der står da ikke noget i den som jeg ikke overholder...
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
26. februar 2003 - 22:52 #89
Amd > Jeg har et screenshots af deres regler .. ud over det, så siger det snyd vil gøre at kontoen bliver slettet med det samme, men sjovt nok har min konto kørt videre fra allerede første dag de beskyldte mig for at snyde ... så hvad med at følge jeres egen regler , nå nej man skal jo SNYDE .. nøgleordet SNYDE!! og det har i jo ikke beviser for at jeg har gjort.
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
26. februar 2003 - 22:52 #90
LOL Fjammi du er hurtigere end mig :D
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
26. februar 2003 - 22:54 #91
Kommentar: payout.dk
26/02-2003 22:47:02    svend jeg er over 25 så er den på plads.

taler ned... for engangs sin skyld ligger jeg ikke fingerne imellem...

man får ikke så meget som et pip

dette er en af grundstenene i denne branche!

Hvorfor fanden udtaler du dig så , som en på 18-20 år ? .. Du er meget umoden af din alder må man sige ..
Avatar billede payout.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 22:55 #92
bart: det der er gamle regler.
Avatar billede amd Nybegynder
26. februar 2003 - 22:55 #93
ehm.. jeg er bestemt ikke en del af payout... heldigvis da!
Avatar billede payout.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 22:56 #94
svend: og???
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
26. februar 2003 - 22:56 #95
Der må iøvrigt være en grund til "Jens" har registreret sit navn og adresse på domænet som hemligholdt ...
Avatar billede amd Nybegynder
26. februar 2003 - 22:56 #96
var måske heller ik det du mente svend..:o)
misforstod tror jeg;)
Avatar billede payout.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 22:57 #97
yep svend: på grund af cheaters og telefon sælgere;p
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
26. februar 2003 - 22:57 #98
payout.dk > Hvordan kan det være gamle regler , det var de regler der var så sent som for 3 dage siden , så sent som i går faktisk , jeg har endda screenshots af dem
Avatar billede payout.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 22:58 #99
svend søg noget arbejde istedet for,

JEG giver mig ikke!

Råb og skrig payout.dk er nået til enden!
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2003 - 22:58 #100
payout.dk> Så læg lige en kopi af de nye regler her!
Avatar billede ado.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 22:58 #101
Kære Webmaster!

Tak fordi du har tilmeldt din hjemmeside til Payout.dk affiliate netværk.

Vi er Danmarks første blindlink/exit pay per click program!

I modsætning til andre affiliate netværk så må du som webmaster gerne sende
exit trafik til din sponsorurl og derved optjene provision.

Alle payouts annoncører har betalt forud og derved er vores affiliates sikret mod
annoncører der stopper eller er gået konkurs...

Vi betaler 10 øre per unikke besøgende hvad enten du sender surferen igennem
et tekstlink eller exit konsol! Du kan også linke din sponsorurl til et billede.

Dette betyder stabil og sikker indtjening til din hjemmeside hvad enten siden er
stor eller lille! Jo mere kreativ du er jo større er indtjeningen :)

Spørgsmål, ris eller ros?

Så kig forbi www.payout.dk eller send en Email til support@payout.dk

Personlig username/password etc.

Username: * * * * * * *
Password: ldhs12
Sponsorurl: - http://www.payout.dk/affiliate/affiliate/redir.asp?id=167

Inden du starter promotion af payout.dk skal du sende dit username + hjemmeside addresse til
udbetaling@payout.dk - Udbetaling sker en gang i måneden.

Mvh
Jens A.
Payout.dk

---------------------------------
(Mit brugernavn har jeg selv fjernet...)
--------------------------------

Hvad er det lige jeg skal læse i velkomstbrevet ?

Læs desuden:
Alle payouts annoncører har betalt forud og derved er vores affiliates sikret mod
annoncører der stopper eller er gået konkurs...
Avatar billede fjammi Nybegynder
26. februar 2003 - 22:58 #102
blev reglerne lavet om i går eller hvornår at du ændret dem, og hvorfor modtager vi ikke en email når du laver sådan noget om
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2003 - 22:59 #103
payout.dk> Jeg kommer og gør noget ved dig...
Avatar billede payout.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 23:00 #104
el barto og?

og velkomst var ik henvendt på dig!
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
26. februar 2003 - 23:00 #105
ado.dk nice, sad faktisk lige og læste den mail igennem
Avatar billede payout.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 23:01 #106
hvis du gerne vil møsdes til en gang "øretæver" som du ligger op til så lad os klare det mano u mano...

jeg stilelr op på addresse du angiver!
Avatar billede fjammi Nybegynder
26. februar 2003 - 23:01 #107
nu er du sgu langt ud Payout
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
26. februar 2003 - 23:01 #108
payout.dk hvordan kan kassen være tom, når i er FORUD BETALT!
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
26. februar 2003 - 23:02 #109
Payout.dk , du gør det være for dig selv du er jo ikke andet end ingen ting, du går i ekstrem forsvars position :D
Avatar billede payout.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 23:02 #110
barto jeg er sq ikke mors lille dreng der løber nogen steder hen!
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2003 - 23:02 #111
payout.dk>

Ring eller skriv til mig på 22 43 86 28 så skal du få så hatten passer din svans...
Avatar billede payout.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 23:03 #112
fjammeri læs bartos post:Jeg kommer og gør noget ved dig...
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
26. februar 2003 - 23:03 #113
payout.dk du gøre det være for dig selv med dine postulater ... alt dette kan bruges som bevis matriale mod dig i retten.
Avatar billede payout.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 23:03 #114
fint jeg ringer imorgen el barto!
Avatar billede fjammi Nybegynder
26. februar 2003 - 23:04 #115
det har man sgu også lyst til når du lyver så meget som du gør, og især når der er penge indblandet...
Avatar billede payout.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 23:04 #116
ja svend og du er stadig en cheater!!
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
26. februar 2003 - 23:04 #117
payout.dk og du har ingen beviser
Avatar billede ado.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 23:05 #118
Payout.dk - Kan jeg ikke få et telefonnummer til dig ?
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2003 - 23:05 #119
Jeg skal nok skrive herinde hvis payout.dk ikke tør ringe. Han er sikkert sådan en lille bumset unge på 16 år...
Avatar billede payout.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 23:08 #120
svend!

ohhh siger det engang for alle!
er ikke mere at hente de affiliates der ik er taget i snyd er blevet betalt.

vores sag fortsætter i retten hvis den skal vendes til din fordel som jeg mener ikke er muligt...

hva vil du have jeg skal sige... ???
Avatar billede payout.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 23:08 #121
el barto glæder mig til at du snakker beskidt til mig ;P
Avatar billede amd Nybegynder
26. februar 2003 - 23:09 #122
el_barto
Skriver du ik lige hvordan det ender herinde:D
er efterhånden ret spænnende at følge med i det her :D
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
26. februar 2003 - 23:10 #123
Payout.dk efter loven er jeg uskyldig til det modsatte er bevist, så har du ingen beviser har du ikke nogen chance for at vinde.
Avatar billede ado.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 23:11 #124
Hvordan kan din kasse være tom når du har fået pengene forud - og gennemgået folks konti før udbetaling ?
Jeg kunne godt tænke mig at få en masse link til sider som har modtaget betaling - Og der må jo være mange når payout som det stod på siden er dk's største reklamenetværk målt på trafik...
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
26. februar 2003 - 23:11 #125
Payout.dk > Du er lidt lam, prøver og "fedte" med din kommentar : Kommentar: payout.dk
26/02-2003 23:08:53    el barto glæder mig til at du snakker beskidt til mig ;P
Avatar billede payout.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 23:13 #126
ado...

piv piv!

payout.dk is no more!

a sad day indeed!

jeg er færdig med at forklare mig og kan kun henvise til hvad jeg har sagt tidligere... affiliates ikke taget for snyd er blevet betalt!
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
26. februar 2003 - 23:13 #127
Han har sku da selv beholdt pengene, og gå ned og købe 2 ludere i weekenderne for pengene og gå i byen og spille rig på det lokale værtshus sammen med de lokale alkoholiker.
Avatar billede payout.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 23:13 #128
svend? sagde du noget??? nå ikke!
Avatar billede fjammi Nybegynder
26. februar 2003 - 23:14 #129
jep det lokale værtshus i viborg. det er vist der han bor
Avatar billede payout.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 23:14 #130
jeg får da noget i modsætning til dig svend!
Avatar billede payout.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 23:14 #131
lol viborg right!
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2003 - 23:14 #132
han har købt 2 trækkerdrenge, da han er på prutten...
Avatar billede ado.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 23:15 #133
Mener du jeg har snydt - og i så fald hvad har jeg da gjort ?
(Har vist ikke fået en præcis forklaring på det)
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
26. februar 2003 - 23:15 #134
Payout.dk > DU lyder ikke just særlig bekymret for at du har været nød til at lukke dit "firma" ... og hvorfor hører vi ikke noget fra andre personer fra sitet, de lover at udbetale .. men du er måske ene og alene om det firma , så ansættelsen af "Mads" er i realiteten også dig og jeres "pr" afdeling er også dig, og supporten som der ikke var noget af var også dig ? .. Skizofren siger jeg bare!
Avatar billede ado.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 23:15 #135
Og hvordan kan du så love mig udbetaling så sent som i går aftes ?
Avatar billede payout.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 23:16 #136
barto det ved du jo alt om!

speed blev for dyr for dig... så var det du ble taget på kazaar etc. så ja forstår sq dig godt men fuck må det da gøre ondt i dit røvhuld!
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
26. februar 2003 - 23:16 #137
ado.dk > Det gør du heller ikke manden har brugt pengene på at spille rig .. men måske er hele dette kommet efter jeg i sidste uge skrev til Amorsdating om at payout ikke udbetale deres penge ... jeg ved det dog ik, men måske har amorsdating krævet deres penge tilbage hvem ved.
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2003 - 23:17 #138
Hvad er det lige kazaar er??
Avatar billede payout.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 23:17 #139
lol mig mig, migselv og irene..

think not mate!!

men funny det er du da!
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
26. februar 2003 - 23:17 #140
Payout.dk > Ud over det staver du som en på 16 ..
Avatar billede blyno Praktikant
26. februar 2003 - 23:17 #141
Hvis I har tænkt jer at køre advokater på denne sag(uanset hvem). Så bør I nok begynde at tænke jer grueligt om hvad I skriver her(Iøvrigt også jvf reglerne)..
Avatar billede payout.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 23:18 #142
svend: the protector of the poor!

hvad med du bruger din tid på at finde et job istedet for! Vi begge ved det er nødvendigt!
Avatar billede payout.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 23:20 #143
blyno ved du har ret... men lige nu kan det sq være lige fedt....

keep the ball in play
Avatar billede ado.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 23:21 #144
Mener du jeg har snydt - og i så fald hvad har jeg da gjort ?
(Har vist stadig ikke fået en præcis forklaring på det)
Avatar billede amd Nybegynder
26. februar 2003 - 23:21 #145
SCHH blyno.. det er først nu det begynder at blive sjovt :-D
Avatar billede payout.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 23:22 #146
ado jeg har sagt jeg er færdig med at forklare!
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
26. februar 2003 - 23:23 #147
Payout.dk > Nu er det sådan jeg har et velbetalt job, men hvad med dig ? Du må være arbejdsløs nu, du har jo lukket dit "firma" nå nej du har jo bare hevet en masse aktiver ud af dit internationale affliates selskab og er brixtofte en af dine nære venner også , du har måske lært nogen fiduser der ..
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2003 - 23:24 #148
Payout.dk's IP adresse fører til http://pchonline.dk som ligger i...Viborg.

På samme IP som payout.dk ligger constructors.dk

Mit gæt er at denne person er tilhørende payout.dk:

Attention:    Jacob Thomsen
Address:      Skotteborg 36 , 1
Postalcode:  8800
City:        Viborg
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
26. februar 2003 - 23:25 #149
Nej fordi han hedder "Jens" ;)
Avatar billede fjammi Nybegynder
26. februar 2003 - 23:25 #150
ja det gætter jeg også på...
Avatar billede ado.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 23:25 #151
payout - Hvad er det jeg har gjort forkert - eller er det kun fordi du ikke har flere penge at jeg ikke har modtaget nogen ?
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
26. februar 2003 - 23:25 #152
Der skal man vidst ikke købe noget så, man får bare af vide man har snydt med dankort betalingen hvis man har betalt med dankort!
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2003 - 23:26 #153
Avatar billede ado.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 23:26 #154
Ja det har jeg også fundet ud af...
Avatar billede ado.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 23:27 #155
men han siger jo at han ikke bor i viborg :-)
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2003 - 23:27 #156
Avatar billede ado.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 23:27 #157
Sjovt nok var det også det firma som på et tidsounkt "købte" exits af payout...
Avatar billede payout.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 23:29 #158
Mikkel og hvad så fordi et firma hHAR været regget i viborg er jo ik ensbetydende med jeg bor der.

men kan da pointere på firma + payout.dk er no more!

Sådan går det jo!
Avatar billede ado.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 23:30 #159
Sjovt nok bruger begge også gratisdns - det er vel ikke helt tilfældigt ?
Avatar billede payout.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 23:32 #160
ado lol jeg ejer kun payout.dk men på denne liste kan jeg da sige at en programør jeg har brugt er listet :)

fuck keep the theories cumming!

lidt sjawwww at se på!
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2003 - 23:32 #161
Når man søger efter payout.dk på AltaVista dukker www.funsoft.dk op, sammen med en side hvor der henvises til Eksperten.dk

Sjovt nok ligger funsoft.dk på samme IP som payout.dk og constructors.dk

Funsoft ligger iøvrigt i Viborg.
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2003 - 23:34 #162
http://www.funsoft.dk har iøvrigt et link til www.pchonline.dk på siden.

Jeg tror jeg ved hvor jeg skal hen i weekenden ;)
Avatar billede ado.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 23:34 #163
Og sjovt nok har  funsoft.dk også skjulte info hos dk hostmaster - og ligger hos gratisdns.
Avatar billede payout.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 23:35 #164
lol hils jacob fra mig :)
Avatar billede payout.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 23:36 #165
fuck man er i 13 eller hvad!

men mit offer er seriøst til dig mikkel...

mano u mano! ingen våben så er jeg klar!

jeg er 179 høj så du har en chance!
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2003 - 23:38 #166
payout.dk> Du har allerede sagt at du ringer i morgen, det gør du vel?

Jeg er jo ikke sådan en tøs der behøver at skjule mine oplysninger for andre...
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2003 - 23:40 #167
jthoms4@hotmail.com

er vist Jacob Thomsen's email adresse?
Avatar billede payout.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 23:40 #168
lol gider sq da ikke at have spray malet mit hus mate!

men jeg gider så ik køre helt til århus... måske kan vi mødes i viborg" hvor jeg jo "bor" efter jeres overbevisning :)
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2003 - 23:42 #170
payout.dk> Så trækker du i land hva'?

Jeg vidste at du ikke engang havde hår på dilleren og turde ringe til mig...
Avatar billede ado.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 23:43 #171
Og jeg prøver lige igen:
payout - Hvad er det jeg har gjort forkert - eller er det kun fordi du ikke har flere penge at jeg ikke har modtaget nogen ?
Avatar billede payout.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 23:47 #172
lol er det imorgen endnu....???

skal nok ringe Mikkel!
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2003 - 23:48 #173
Oversæt lige "lol er det imorgen endnu....???" til dansk tak...
Avatar billede amd Nybegynder
26. februar 2003 - 23:49 #174
om et kvarter er det den 26. mener han nok ;o)
Avatar billede amd Nybegynder
26. februar 2003 - 23:51 #175
ævl... den 27. ;o)
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
26. februar 2003 - 23:52 #176
Hmm ado, det du henviser til der, er jo rent faktisk "Dokument" falsk hvis han har opgivet falsk adresse til dkhostmaster , det er også strafbart
Avatar billede payout.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 23:56 #177
hva snakker du sherlock aka svend...

dkhostmaster har min addresse eller havde ;)
Avatar billede payout.dk Nybegynder
27. februar 2003 - 00:02 #178
nat herfra!
Avatar billede dmcn Praktikant
27. februar 2003 - 00:15 #179
Så stoppede festen! Trusler, som dem der er fremsat her, samt det generelle sprogbrug i tråden, er nok til øjeblikkelig deaktivering af størstedelen af de involverede.
Den næste der holder stilen deaktiveres uden varsel. Tag jeres slåskampe et andet sted, vi gider ikke se på dem.
- n0rmality, coadmin
Avatar billede razor Nybegynder
27. februar 2003 - 00:17 #180
Nu startede jeg tråden med et ordsprog. Lad mig også afslutte den med et: "Don't argue with an idiot - He'll just drag you down to his level" :-)

(Se, det kunne jeg sige helt uden at vælge parti :))
Avatar billede popsy Novice
27. februar 2003 - 00:56 #181
Payout.dk> Hvis firmaet har opretholdt den grad af ærlighed som du påstår, vil jeg gerne se et regnskab for de forudbetalte penge. Det passer simpelthen ikke sammen det du siger!?

Hvorfor har du følt den trang til at holde mange af os for nar, med mails osv. hvor du gang på gang fastslår at det er et sundt firma, som selvfølgelig betaler sine tilknyttede sider?

Jeg vil pt. gerne se et regnskab eller se/cvr nummer, eftersom du egentlig har noget at bevise for dine brugere! Min mistanke drejer lidt i retning af at du nok ikke har været momsregistreret, og derfor ikke er i stand til at give disse oplysninger?

Desuden vil jeg gerne have en henvisning til de regler hvor firmaets opløsning er beskrevet, for hvis du ikke har sådanne (jeg har aldrig set dem) så skal alle skyldige beløb betales (også under 500,-) ellers er det første en advokat vil gøre, at indgive konkursbegæring på dit firma.

Såfremt du ikke har et se/cvr nummer stiller sagen sig lidt anderledes, for så snakker man politianmeldelse i stedet for, men det kan jeg se andetsteds på disse sider, at der allerede er nogen der har gjort!

I alle tilfælde er de ting som brugerne her fortæller dig de ligger inde med (screendumps af konto, regler, velkomstmails osv.) faktisk gode beviser mod dig, hvad enten du vil acceptere dem eller ej. Jeg kan garantere dig for at retten vil acceptere dem, specielt set i lyset af de fogedkendelser der er givet bare for kazaa screendumps!

Jeg har, blot til orientering, samtidig med dette, sendt en mail til Amors Dating, med links til denne tråd, hvori jeg forklarer problemstillingen, og beder dem udlevere relevant materiale på payout.dk.

Jeg håbet at du vil svare på alt dette payout.dk, og derigennem give dig selv en chance for at redde ansigt.

Samtidig kunne det jo være at vi brugere var mere venligt stemte overfor dig, hvis det du fremfører er andet end trusler om tæsk.

Med venlig hilsen

popsy
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
27. februar 2003 - 07:33 #182
Sådan popsy godt sagt!
Avatar billede payout.dk Nybegynder
27. februar 2003 - 10:58 #183
popsy jeg har hvad jeg skal bruge hvis det kommer til foged/retsag:

angående momsnr etc. så holder jeg dette tæt indtil eventuel sag efter samråd med min advokat.

Min advokat har "beordret" mig til ikke at sige mere angående payout.dk

Mvh
Jens
Avatar billede popsy Novice
27. februar 2003 - 11:18 #184
Det må jeg jo så sige at det tror jeg ikke på!

Men hvis din advokat har givet dig pågældende ordre, så vil jeg gerne have hans navn og telefonnummer, således jeg kan tage kontakt til ham!

For hvis du har en advokat (betvivler jeg lidt) og han har givet dig den besked, har han samtidig givet dig den besked at al kommunikation skal gå gennem ham, så meget ved jeg.
Avatar billede camboydk Nybegynder
27. februar 2003 - 12:13 #185
Jeg har id 214 og har bestemt ikke snydt ! Har ikke fået nogen penge i mandags og har ca. 800 kr tilgode.. Vil du være sød at svare på det payout.dk ?
Avatar billede payout.dk Nybegynder
27. februar 2003 - 13:15 #186
mange har spurgt hvordan det kunne gå sådan (at payout.dk ikke kan fortsætte)

* udgifter
* Ansatte
* Svigtende sponsor aftaler
* Faldende priser!

måske har vi været for optimitiske men bagklog kan man jo altid være...

Et scenario der koster penge:
1. sponsor køber trafik.
2. payout sender trafik.
3. måneden er omme der sker udbetalinger
4. ugen efter kontakter sponsors admin os for at sige stats ikke passer sammen.
5. vi betaler sponsor tilbage for den "falske" trafik fra proxy og hitbots.

Dette scenario er sket flere gange og koster altså i sidste ende når ens profit margin er helt i bund på 1-2 øre per besøgende (så hård er branchen lige nu) Vi har gjort alt hvad vi kunne men må sige hvergang en løsning er fundet findes der en måde at omgå systemet på!

Nu vil jeg ikke stå og tude for facts er på et eller andet tidspunkt må man sige stop!

Personligt har jeg tabt MEGET på dette projekt... eneste jeg fortryder er nok at jeg skulle have været mere meddelsom over for en del affiliates selv om deres accounts var flagged!

men når næste hosting regning er et monster ude i det ukendte ja så er det tid til at sige stop!

Jens
Avatar billede camboydk Nybegynder
27. februar 2003 - 13:17 #187
Jens vil du ikke svare på mit spørgsmål ? Jeg har id214 og har ikke snydt.
Avatar billede payout.dk Nybegynder
27. februar 2003 - 13:22 #188
camboy hva jeg erindrer (ahr ik adgang pt til mine noter) så faldt din side for link til erotisk/porno materiale...

er ikke sikker men skal nok finde ud af det!
Avatar billede payout.dk Nybegynder
27. februar 2003 - 13:23 #189
er først online igen lidt senere!

Jens
Avatar billede camboydk Nybegynder
27. februar 2003 - 13:25 #190
Det er i orden Jens.. Bare du lige tjekker op på det ;-)
Min side linker til webcam og der er også 4 webcam på siden.. Men dere er bestemt ikke tale om porno og erotik.
Siden hedder: http://www.BigHouse.dk
Avatar billede payout.dk Nybegynder
27. februar 2003 - 14:48 #191
hvis jeg har lavet fejl er jeg mand nok til at indrømme det:
Camguy der er sket en fejl med dig. Du har sendt ærlig trafik men blev flagged af scriptet fordi en af dine links pegede til en erotisk webcam...

har kigget efter og da det var en topliste synes jeg ikke dette er grund nok... Sorry!

denne episode har fået mig til at indse der nok er flere sager af denne karakter...

Popsy ejer du peter-plys.dk?? hvis så er der sket en fejl og du har osse penge til gode!

Jeg har reageret meget aggresivt men man ved ikke hvordan man reagerer før man selv står i en sådan situation som her..

Derfor jeg har aftalt et møde med min advokat mandag for at finde en løsning så hvis alle vil give mig en chance/frist til tirsdag eller onsdag så vil alt være gennemgået med advokat og jeg vil komme med plan/forklaring herinde til alle!

indtil der kan jeg kontaktes på min personlige icq:

Jens
Avatar billede popsy Novice
27. februar 2003 - 15:41 #192
Nej jeg ejer ikke peter-plys.dk :)

Jeg har ikke ret mange penge til gode hos jer, og regner heller ikke med at få dem, jeg ser meget hellere en løsning på de kontoer der har over 500 til gode!
Avatar billede popsy Novice
27. februar 2003 - 15:45 #193
Iøvrigt rart med den nye tekst på forsiden.:

PAYOUT.DK ER GÅET KONKURS PER 26. FEBURAR 2003

ALLE EMAILS ETC. ER SAT UD AF FUNKTION.

VI TAKKER ALLE JER AFFILIATES FOR AT HAVE GJORT PAYOUT.DK TIL ET AF DE BEDSTE EXIT/LINKPROGRAMMER MEN MARKEDET ER SIMPELTHEN FOR UPROFITABELT + FOR MANGE CHEATERS GØR DET UMULIGT AT FORTSÆTTE EFTER SAMME FORRETNINGS MODEL....

TAKKER FOR NU!

PAYOUT.DK

Når du nu åbenlyst siger at du er gået konkurs, så har vi jo ligesom noget at forholde os til!

Har du selv erklæret firmaet konkurs, eller er det sket fra 3mands side?
Hvilken advokat skal de berørte kontakte for at gøre deres krav gældende overfor konkursboet?

Disse ting er du faktisk forpligtet til at oplyse!

Rart at se du har fundet den gode tone frem igen, der sker meget mere så. Det andet giver ingen fremgang for nogen!
Avatar billede payout.dk Nybegynder
27. februar 2003 - 16:37 #194
pops det er ikke noget der er gået igennem endnu men som der ser ud kan det ende i personlig konkurs m.m....

men nu vil jeg se hvad vi finder ud af hos advokaten!
Avatar billede fjammi Nybegynder
27. februar 2003 - 16:40 #195
Kan jeg ikke få at vide hvilken side hos friserverplads de hits jeg åbenbart har fået kommer fra???
Avatar billede payout.dk Nybegynder
27. februar 2003 - 16:47 #196
fjam alt bliver set igennem men ikke idag! Give mig en chance...

er på icq senere!
Avatar billede zyco Nybegynder
27. februar 2003 - 17:07 #197
payout.dk

nu er jeg dog kun ansat i payout (fik jobbet gennem eksperten)http://www.eksperten.dk/spm/276879

Hvorfor siger du at du kun er ansat i payout.dk
Avatar billede payout.dk Nybegynder
27. februar 2003 - 17:13 #198
Z ja vi er flere der har brugt denne account OG ja det er mod reglerne og det er blevet pointeret.

pt er der selvfølgelig kun mig tilbage!
Avatar billede zyco Nybegynder
27. februar 2003 - 17:16 #199
Du siger også at alle dem der IKKE fik deres penge i mandags er cheaters....... men får man ikke en mail om det så, jeg har følgt de regler du havde på payout.dk men jge har ikke fået nogle penge (havde ca 1600kr)
Avatar billede zyco Nybegynder
27. februar 2003 - 17:20 #200
det kunne være rart hvis jeg havde gjordt noget forkert at jeg så kunne få det at vide
Avatar billede payout.dk Nybegynder
27. februar 2003 - 17:32 #201
alt bliver set igennem men ikke idag! har ikke mulighed lige nu!

er på icq senere!
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
03. marts 2003 - 22:57 #202
Hvad sker der med din advokat, jeg vil iøvrigt godt have navnet på den advokat, og det har jeg ret til i følge loven min advokat skal nemlig vide hvem han skal kontakte.

Så spyt ud Payout.dk aka "Direktør Jens"
Avatar billede amd Nybegynder
04. marts 2003 - 13:54 #203
svend_rugaard ::
Hans bruger er deaktiveret
Avatar billede popsy Novice
04. marts 2003 - 14:01 #204
Han bliver sq nok lidt halvsvær at finde nu!
Jeg har ikke fået svar på de breve jeg sendte til de sider der reklamerede gennem payout.dk desværre :(
Avatar billede payout2.dk Nybegynder
04. marts 2003 - 16:15 #205
jeg er på icq. Er igang med at gennemgå det hele med advokat.

svend hvis du vil ha noget som helst så brug icq da jeg nok bliver deaktiveret igen...

Jens
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
04. marts 2003 - 20:48 #206
Jens, jeg er på ICQ, men da jeg arbejder om dagen (Noget du jo ikke mente jeg kendte til) så, beder jeg dig gerne kontakte mig om aften efter 20, jeg har dog fri i morgen onsdag og selv om der står N/A så skriv alligevel du har allerede skrevet en gang i dag!
Avatar billede payout2.dk Nybegynder
06. marts 2003 - 14:46 #207
Avatar billede arne_v Ekspert
11. marts 2003 - 01:14 #208
Hvis I ikke allerede har set det så har payout.dk lukker biksen.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. marts 2003 - 08:40 #209
lol :)

Det kan jo ikke komme an på nogen, med den forretningsmentalitet :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. marts 2003 - 08:40 #210
"bag på nogen" endda...
Avatar billede chris2k Nybegynder
12. marts 2003 - 08:37 #211
Hejsa

Mit lille bidrag bestaar i, er en klar goering omkring, hvad Payout.dk er ansvarlig for. Hvis Payout har lovet dig/jer penge, som i ikke har modtaget og kan du bevise det, saa har du maaske en god chance for at faa dem tilbage. Hvis Payout er et privat firma, (dvs eget af en privat person) hvilket det ifoelge mine oplysninger er, saa er den registrerede person bag firmaet 100% personlig ansvarlig. Dvs, i kan tage hans hus, hans bil og hans hund. I kan smide ham i Ribers, som daarlig betaler, hvor han saa vil have meget svaert ved at slippe ud af igen.

Nu vil jeg ikke sprede falske oplysninger, men jeg kan desvaerre ikke garantere 100%, at mine oplysninger er korekte. Men det er det eneste firma i Danmark, ved det - eller lignende navne. Siden jeg ikke har navn eller adresse, er dette det bedste jeg kan goere. Maaske andre kan bekraefte/afkraefte dette?

Adresse og personlig information faar du fra skatte far :-) == CVR.dk

http://www.cvr.dk/soeg_i_cvr/cvrsoegdetail.asp?cvrnr=26880734

(Dvs. deres CVR nr er 26880734, som er et nummer alle firmaer i Danmark har)

Jeg skriver dette, fordi jeg selv er kaempe modstander af svindel paa nettet... Jeg syntes det er synd og skam at vi er havnet, hvor vi er idag. Jeg har selv proevet de forskellige ting. (Er bla. ex. udvikler paa det gamle Webpunkt.dk, som blev lukket af den glade mand bag Tjenester.dk)

Naa, men jeg vil videre med mit liv. Jeg haaber i kan bruge mit indlaeg til noget, men ikke misbruge det! Vaer nu smart og lad vaere med at dumme dig med at saende trusel mails eller lignende.

Hvis jeg har medvirket bare en lille smugle til slagtningen af en svindler, saa er min dag redet :-)

God appetit :-)

Mvh
Chris

PS: Undskyld de manglende danske bogstaver og mit daarlige sprog, har ikke vaeret i Danmark, i et stykke tid nu...
Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
15. marts 2003 - 21:24 #212
Jeg læser med stor undren dette indlæg i dag, idet jeg ser at du (Jens) skriver at alle der ikke har snydt har fået udbetalt deres tilgodehavender.

Jeg har bestemt ikke snydt, alt trafik er sendt fra http://www.vindenand.dk

Mit partner-id: 152, og mit tilgodehavende ca. 600 kr.

Jeg skriver her i (et spinketl) håb om at du stadig læser med, idet du efterhånden sjældent viser dig online på icq.

/Michael
Avatar billede tech2001 Nybegynder
20. marts 2003 - 01:08 #213
hmm tjaa payout.dk skylder sq os mig 900 kr men seer jeg dem nææ, lidt trist vi skal være så mange som er blevet snydt.
Avatar billede ado.dk Nybegynder
22. april 2003 - 20:08 #214
Jeg skrev med payout.dk over ICQ efter lukningen og blev adskellige gange lovet udbetaling så snart sagen var blevet gennemgået med advokat. Men efter et par dage blev der ikke længere svaret på mine icq beskeder.
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
22. april 2003 - 20:56 #215
Du er ik den første, manden har holdt os for nar, lavet navne svindel, dokument falsk.
Avatar billede zyco Nybegynder
22. april 2003 - 21:16 #216
Det kunne være lidt sjovt at finde ud af hvor mange penge han skylder folk herfra eksperten

Jeg starter:

De skylder mig ca 1600kr - er 95% sikker på at jeg ikke får dem :(
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
22. april 2003 - 21:19 #217
1900 og tør vædde dine 1600 på at du med 99,9 % sikkerhed ik får dem .. :D
Avatar billede zyco Nybegynder
22. april 2003 - 21:20 #218
hehe.. :D
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2003 - 22:44 #219
900 bobs ca. savner jeg
Avatar billede popsy Novice
23. april 2003 - 07:56 #220
Kan han ikke meldes for svindel/bedrageri/underslæb?
Ifølge www.payout.dk har han jo lovet alt gennemgået ved hjælp af hans advokat, i starten af marts?
Avatar billede zyco Nybegynder
23. april 2003 - 12:38 #221
popsy

Jeg har meldt ham til politiet! men de sagde at de ikke kunne hjælpe ?!?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
23. april 2003 - 12:41 #222
Er fyren erklæret personlig konkurs? - hvis ja, er der faktisk intet i kan stille op.

Men hvis ikke, er det bare at få gjort krav gældende, og indgive en konkursbegæring på fyren.
Avatar billede amd Nybegynder
23. april 2003 - 13:23 #223
Hvis det var et personligt ejet firma og ikke a/s aps etc. så skal han betale tilbage, selvom han ikke har pengene så ryger hus bil osv.
Avatar billede popsy Novice
23. april 2003 - 15:27 #224
Hmm, kommer aldrig til at forstå at der er forskel på svindel? Det her er da vel svindel, og så vil politiet intet gøre? Bvadr og føj!!!
Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
23. april 2003 - 19:46 #225
nanoq: Det er jo ikke videre nemt når man ikke kender hverken fyrens adresse, telefonnummer, eller den udpegede kurator....

--
Michael
Avatar billede amd Nybegynder
23. april 2003 - 20:05 #226
Navn:
  Payout v/Claus Reinholdt

Adresse:
  Saga Management
Vesterbrogade 20, 3. th
1620 København V
Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
23. april 2003 - 20:39 #228
Hvem er Claus Reinholdt?
Plejer fyren ikke (at udgive sig for) at hedde Jens?
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
23. april 2003 - 21:00 #229
Jeg tror ikke Claus Reinholdt har noget med payout(.dk) at gøre.

Hovedbranche: 525090 - Andre forhandlere af brugte varer
http://www.cvr.dk/soeg_i_cvr/cvrsoegdetail.asp?cvrnr=26880734
Avatar billede amd Nybegynder
23. april 2003 - 21:36 #230
Det er bare ham, der står til selskabet payout