Avatar billede jazzman Nybegynder
27. februar 2003 - 15:59 Der er 13 kommentarer

Sort skærm!!

Efter at jeg har været inde og ændre dpi-opsætningen på min danske udgave af XP, er min DELL-c600 Latitude gået i sort. Når jeg starter computeren virker alt normalt indtil efter XP´s opstartsbillede med load-bjælken. Herefter kommer der sort skærm.
Det lyder på harddisken som om, at den køre når jeg bruger genvejstasterne. Jeg har prøvet at starte den op i fejlsikret tilstand samt øvrige uden resultat.
Jeg har via genvejstasterne prøvet at finde ind til dpi-indstillingerne, men forgæves!!
Hvad gør jeg??
Avatar billede x-pro Nybegynder
27. februar 2003 - 16:02 #1
Start i fejlsirkret tilstand (f8) og fjern skærm driveren, så starter xp op med alm vga driver, så kan du ændre hvad du vil.
Avatar billede ullum Praktikant
27. februar 2003 - 16:08 #2
hvad sker der når du starter i fejlsikret, kan du bare ikke?
Avatar billede jazzman Nybegynder
27. februar 2003 - 16:11 #3
Skærmen er også sort i fejlsikret tilstand!
Avatar billede ullum Praktikant
27. februar 2003 - 16:15 #4
har du ikke en ekstra skærm du kan sætte til
Avatar billede jazzman Nybegynder
27. februar 2003 - 16:23 #5
Jo, det har jeg prøvet, men den viser nøjagtig det samme.......sort skærm!! efter opstarten.
Avatar billede x-pro Nybegynder
27. februar 2003 - 16:29 #6
du har ikke ændret andet ??
Avatar billede ullum Praktikant
27. februar 2003 - 16:29 #7
hvad så med at køre en repair af xp, den beholder jo alle filer intakt
Avatar billede retaxes Nybegynder
27. februar 2003 - 16:35 #8
kan du heller ikke starte i VGA mode?
den bruger man når noget går galt med skærmdriverne-
Avatar billede x-pro Nybegynder
27. februar 2003 - 16:49 #9
nu da det er en notebook har du slået den over til den anden skærm da du testede.
Avatar billede retaxes Nybegynder
11. august 2003 - 10:28 #10
hvad har du fundet ud af?
Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
18. april 2004 - 11:38 #11
Vi har købt en brugt Dell Latitude og har NØJAGTIG samme besyndelige problem - fik du din maskine til at køre?
Avatar billede ppp2 Nybegynder
23. april 2005 - 12:46 #12
Jeg har også haft samme problem med en hel ny AMD. Alt var på plads, manglede lige at installere min scanner og derefter gik alt sort på samme måde som i beskriver. Måtte sætte min gamle til igen. Har i fundet en løsning på problemet ?
Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
05. september 2013 - 15:53 #13
Skal vi lukke denne? Dell VAR noget skrammel, men er udmærket nu, synes jeg.