Avatar billede bollo Nybegynder
07. november 2000 - 22:04 Der er 3 kommentarer

gem i tekst dokument

jeg har en form med en masse spørgsmål, hvordan gemmer man det i et tekst dokument.

<form action=\"step2.asp\" name=\"info\" method=\"post\">
Navn:</TD><TD><INPUT TYPE =\'TEXT\' name=\'navn\' SIZE=\'30\'>

Email:</TD><TD><INPUT TYPE =\'TEXT\' name=\'email\' SIZE=\'30\'>

OSV...
</form>

Bollo
Avatar billede ortrak Nybegynder
07. november 2000 - 22:07 #1
søg efter det yderst til venstre...

/ortrak
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
07. november 2000 - 22:27 #2
FileSystemObject...
Benyt msdn, hvis du vil have eksempler, eller som ortrak siger søg herinde
Avatar billede stringbuffer Nybegynder
07. november 2000 - 23:22 #3
Hvis du mener gemme input fra formular så skal du nhok gøre noget i den retning: (gemmer resultat i filen C:\\result.txt)

<%
Dim info, email, fso, fil
info = Request.Form(\"info\")
email = Request.Form(\"email\")
Set fso = CreateObject(\"Scripting.FileSystemObject\")
Set fil = fso.OpenTextFile(\"c:\\result.txt\",8,True)
fil.WriteLine(\"info: \" & info)
fil.WriteLine(\"email: \" & email)
fil.Close
%>

8 angiver at der skal tilføjes til filen, true betyder at hvis filen ikke findes, så vil den blive oprettet