Avatar billede madz15 Nybegynder
12. marts 2003 - 18:27 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Min hp skal vurderes lidt, tak.

Hejsa brugere på Eksperten.dk.

Jeg har en personlig hjemmeside der gerne skal fortælle om hvem jeg er og hvad jeg kan.

Jeg kunne godt tænke mig I gav et par ord om:

Designet (Farver, Brugervenlighed, Opsætning osv.)
Indholdet
Måske andet?

Altså jeg vil gerne have I tester min hjemmeside og kommer med feedback.

Adressen til siden er:
http://www.timmer.dk
Avatar billede fangel Nybegynder
12. marts 2003 - 19:01 #1
1) brødteksten er i en grim font, og den er næsten ulæselig p.g.a. størrelsen og den font der er brugt...

2) Optimeret til IE... jeg skal gi' dig skal jeg... kan folk (ikke kun dog madz) så snart lære det... I'm sick and tired of it... hvad fann tror folk det er... et galehus... kan man så lade være med skrive sådan noget forbandet snask... jeg hader det virkeligt...
forklaring: der er min. 2 gode grunde...
1 -  er folk virkeligt så dumme at de tænker "den kan kun vises i IE, de ting jeg vil vise kan man ikke lave på en måde så alle browsere kan forstå"... dette er 101% forkert, det kræver ca. 15min at lave sit design så det opretholder standarderne, og derfor vil blive set ens i alle browsere...
2 - hvad er grunden til kun at vælge at bruge IE, VBScript? det bruger du i hvert fald ikke, og dette er 100% den ENESTE teknologi som kun findes i IE, og dette er der begyndt at komme hjælp til... et plugin til NS/Mozilla som kan læse VBScript...
Der findes faktisk folk som enten bare køre NS eller Mozilla (som fx mig), eller folk som køre i rent *nix miljø, og nej, der findes ingen IE til *nix... kan folk ik' forstå at der finde andet end MS

SÅ, lad nu være med at tro at "det alligevel kun er folk med IE der vil se min side, og så må de god-dammit også køre i 1024*768:32... hvorfor angive skærmens brede...
endnu et god argument her fra min side, denne gang om opløsningen, og ikke platform...
jeg kan godt køre i 1600*1200, men hvem siger mit browser vindue er mere end 800*600? og hvorfor overhovedet have den lodrette med, der kommer nok scroolbare hvis der er brug for det... det ENESTE der kan have indflydelse for deseignet er den vandrette opløsning, og her er det mere aktuelt med vinduets indre brede end med skærmes opløsning...

SÅ, lad være med at lave den "Optimeret til", jeg kan somend sagtens se siden, selvom jeg kun overholder den med 32bit farveopløsning...
---

MEN tilbage til din side, chart logoet, og linket til Mizuria pynter LAGT FRA...

Morten
PS, hvorfor har en dreng på 15 brug for et portfolie, og hvorfor kender man det ord, prøv selv at forklar den rette mening af ordet (nudansk ordbøger er forbundt)
PPS, du skriver du laver dynamiske sider, prøv at brug det til noget, har endnu ikke set andet dynamisk end hit tælleren til mizura
Avatar billede madz15 Nybegynder
12. marts 2003 - 19:06 #2
Hvad så med designet?
Avatar billede henrik27 Nybegynder
12. marts 2003 - 19:07 #3
Hej der
Flotte farver, jeg har dog lidt problemer med at læse teksten på dine menu knapper...

Jeg er enig med at der ikke burde stå optimeret til noget som helst, det er en total unødvendig oplysning, kun til forviring...

ellers en meget flot side

Mvh. Henrik
Avatar billede madz15 Nybegynder
12. marts 2003 - 19:13 #4
I 2 mener altså:
Støre menuknapper, og det "Optimeret til...." skal fjernes?

I synes logoet, farverne etc. er godt nok?
Avatar billede fangel Nybegynder
12. marts 2003 - 19:14 #5
synes også brødteksten skal laves i fx Verdana, HTML-size 2
Avatar billede madz15 Nybegynder
12. marts 2003 - 19:16 #6
Den er verdana, men ikke i size 2..
Forresten, hvilken font skal jeg så bruge til mine menupunkter?
Avatar billede madz15 Nybegynder
12. marts 2003 - 19:24 #7
Okay jeg prøver lige at lave en "beta" version, så kan i lige se og sige hvad i synes.
Avatar billede madz15 Nybegynder
12. marts 2003 - 19:36 #8
Og jeg vil meget gerne have flere kommentare...
Avatar billede madz15 Nybegynder
12. marts 2003 - 19:48 #9
Jeg ved ikke helt med de skrifttyper.. Kan i komme med nogle ideer til hvilken font jeg skal bruge?
Avatar billede askeb Nybegynder
12. marts 2003 - 21:51 #10
forfærdelig mange billeder af dig selv ;)
Avatar billede madz15 Nybegynder
12. marts 2003 - 23:00 #11
Den side skal væk fra menuen har jeg tænkt på? ;)
Avatar billede madz15 Nybegynder
17. marts 2003 - 20:51 #12
Ingen som vil have point?
Avatar billede madz15 Nybegynder
18. april 2003 - 15:25 #13
Okay...