Avatar billede Bay Smidt Novice
15. marts 2003 - 08:37 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Internet via Bluetooth ?

Jeg har en Compag iPaq 3970 samt et MSI KT4 bundkort med bluetooth. Jeg vil gerne have forbindelse til Internettet med min iPaq via Bluetooth. Jeg bruger Win XP Home Edition samt ADSL. Hvordan får jeg dette til at virke?
Avatar billede janius Nybegynder
15. marts 2003 - 10:48 #1
med på en lytter :)
Avatar billede ffn Nybegynder
15. marts 2003 - 11:27 #2
Hejsa

Vi er et lille ikke kommercielt forum - www.pdamed.dk - godt nok for læger og stud.med´er men du er velkommen til at spørge der eller joine os.

http://www.pdamed.dk/forum/viewtopic.php?t=566&highlight=bluetooth
http://www.pdamed.dk/forum/viewtopic.php?t=261&highlight=bluetooth
http://www.pdamed.dk/forum/viewtopic.php?t=213&highlight=blue+ops%E6tning

Håber det kan hjælpe!

ffn/frold
Avatar billede Bay Smidt Novice
16. marts 2003 - 21:11 #3
Desværre virker ingen af disse links til at afhælpe problemet på Windows XP...
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
19. marts 2003 - 08:41 #4
ffn>>Du bedes i fremtiden undlade at linke til urelevante sider. Dette minder om det dårligt forsøg på reklame.

pelkjaer - coadmin
Avatar billede ffn Nybegynder
19. marts 2003 - 08:45 #5
det var ikke meningen.....undskyld..det var blot et forsøg på at hjælpe
Avatar billede Bay Smidt Novice
21. marts 2003 - 18:48 #6
Jeg skal lige nævne, at jeg ingen problemer har med at sykronisere data i begge retninger PC-PDA og PDA-PC. Jeg kan også oprettet en Bluetooth forbindelse til netværk og seriale Bluetooth forbindelse til min PC. Men hvordan klare jeg lige den med Internet forbindelsen via PC?. Da problemet vist ikke lige er til at løse, har jeg tilladt mig at tildele lidt flere point til den kløgtige som kan løse dette problem.....
Avatar billede danni_uhe Nybegynder
19. juni 2003 - 09:15 #7
hey
Prøv denne side, den kan måske hjælpe dig...
http://www.bluetooth.com/tech/works/trouble.asp
MVH danni_uhe
Avatar billede Bay Smidt Novice
19. november 2003 - 17:56 #8
Desværre er der ikke kommet nogen løsning der virker, så jeg forhøjer pointen til den kløgtige som har løsningen....
Avatar billede ffn Nybegynder
19. november 2003 - 18:01 #9
Avatar billede Bay Smidt Novice
01. oktober 2004 - 06:45 #10
Har selv fundet løsning via D-link produkt bluetooth til Lan/ADSL
Avatar billede Bay Smidt Novice
01. oktober 2004 - 06:46 #11
Har selv fundet løsningen - har købt et D-link produkt som har bluetooth via LAN/ADSL