Avatar billede danic Nybegynder
19. marts 2003 - 13:40 Der er 6 kommentarer og
4 løsninger

Vurdering af www.gyrosport.dk

Så er min powerball webshop 99% færdig, der skal jo altid være plads til forbedringer.

Nu må det derfor være brugerne på eksperten, at vurdere om mit arbejde er i orden, eller der skal gøres nye tiltag!

Jeg tænker specielt på design, forståelse samt salgs effekt.
Avatar billede danic Nybegynder
19. marts 2003 - 13:41 #1
glemte linket => http://www.gyrosport.dk
Avatar billede impulze Nybegynder
19. marts 2003 - 13:44 #2
den er meget nice!!! men kunne kan ikke bruge en anden forum? kan godt li' design, så'n med banneren og farver du har brugt!!!
På forsiden med de tre tekster; Velkommen, produket og tilbud, kunne man ikke lave dem lidt om, synes at det ikke passer ind med det andet...

ellers igen meget nice lavet!!! ;D
Avatar billede danic Nybegynder
19. marts 2003 - 13:45 #3
Det er ikke besluttet hvilket forum jeg vil benytte endnu, jeg bar bare smidt et op :)
Avatar billede impulze Nybegynder
19. marts 2003 - 13:45 #4
måske en forum fra http://www.schaefner.dk/ ;D den er meget god, bruger også den selv... så lav den på din side, og ikke i en ny vindue ;D *GG*
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2003 - 13:47 #5
1. Flot og enkelt design du har lavet der... farverne macher hinanden godt og virker friske sammen.

2. du holder en stil på alle undersider som er til at genkende og dette gør at den er nem at navigere på...

3. et Stort minus at forumet er eksternt link, og du ikke har passet det med ind i siden og designet...

ellers godt arbejde, fortsæt det :)

mvh.
Questis
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
19. marts 2003 - 13:47 #6
(1) En meget flot og enkel side, men nogle rigtig gode grafiske elementer

(2) Da jeg læste spørgsmålet tænkte jeg, hvad er powerball. Men med det samme man kommer ind på siden, er man allerede blevet lidt klogere, ved hjælp af billedene.

(3) En utrolig fin og forklarende velkomst du giver på forsiden.

(4) Synes måske det er lidt en skam, at du har puttet sådan et "clipart" billede ind på kontakt siden, iforhold til hvilke billeder du ellers har brugt.

(5) Min konklusion er at det er en rigitg flot og brugervenlig side, hvor brugeren bliver klogere allerede ved første øjekast. Siden er let at overskue og navigere rundt på.
Avatar billede ib_14 Nybegynder
19. marts 2003 - 13:49 #7
for jeg poing for at rose den nej jeg syntes du har lavet det godt
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
19. marts 2003 - 13:51 #8
ib_14 >> Ikke når du staver point forkert *g*
Avatar billede Chewie Novice
19. marts 2003 - 14:05 #9
jeg savner et billede .... noget i retning af dette http://store2.yimg.com/I/supervalue_1724_93035

Da jeg er sikker på folk ikke fatter hvad det er hvis de ikke har set en i forvejen :o)

Chewie
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
19. marts 2003 - 20:04 #10
Imponerede flot design

Farverne er utrolig godt afstemt efter hinanden

Syntes dog også det er synd med den clipart du har sat ind forskellige steder ex under "Bestil en powerball" og "Kontakt" - går ud over designet.

Er dog ikke vild med centrering af tekst - afsnitet Produktet  - på forsinde har du valgt at opdele i kolonner - og det ser rigtig godt ud

Virker lidt forvirrende at man bliver ført over på en anden side, når man vælger Forum