Avatar billede rockon Nybegynder
21. marts 2003 - 21:40 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

banner

en der vil bytte banner med mig
www.clan-dark.tk
Avatar billede fangel Nybegynder
21. marts 2003 - 22:04 #1
øhh, nej... hvor skulle man have et banner for en clan, især når:
1) siden er grim
2) er på et gratis domaine, så der SKAL komme grimme pop-ups...
3) handler om en WWP clan...
4) din side er dyldt med fejl (se nedenstående)

har du overvejet hvor meget SLAM KODE du har på din side... det tog mig ca. 5 sek at finde koden til jeres "Kun for medlemmer"... der findes ca. 1mio. kode fejl på jeres side, det ved jeg ikke om du har overvejet...
fx hvis man kommer til at trykke på "kun for medlemmer", og ikke kan koden, så sidder man fast i en uendelig løkke... pænt irriterende... det brugte jeg ca. ½ af tiden på at finde dit paswd på... at side fast... hvad skal mindre it-kyndige køre hvis de sidder fast i en uendelig løkke???

5) siden ikke vises ordenligt i andet end IE...
6) siden er uprof. og fyldt med stave/gramatik fejl...

altså 6 gode grunde til at et link, og endnu mindre et banner, vil være en skændsel på ens side...

Morten
Avatar billede rockon Nybegynder
21. marts 2003 - 22:22 #2
ok morten siden er lige kommet op og jeg har nok af gæster
er ved af lave en advarsel med kun for medlemmer
du er sq da også for dum hvis man prøver af gå ind på kun for medlemmer.......
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
21. marts 2003 - 23:22 #3
dea_pg:
Har du overvejet at lade være med at skrive hvis du ikke kan andet end at svine folk til?
Avatar billede janeamil Nybegynder
22. marts 2003 - 01:01 #4
Rockon hvad skal man gører hvis man trykker KUN FOR MEDLEMMER men kan ikke komme ud af siden!!! det er ikke sarlig't brugervenligt
Avatar billede janeamil Nybegynder
22. marts 2003 - 01:07 #5
Det er da noget være pis at man skal genstarte sin comp fordi man trykker på kunfor medlemmer
Avatar billede janeamil Nybegynder
22. marts 2003 - 01:10 #6
fuck noget b*sse p*k Jeg tror desværre ikke jeg vil linke til dig sry... Din side er P*sse provo
Avatar billede fangel Nybegynder
22. marts 2003 - 08:08 #7
peter pan => godt være det er negetativt det jeg skriver, men det er jo altsammen rigtigt...
jeg ville aldrig skrive noget så negativ uden at det havde hold i virkelighedden...

Morten
Avatar billede rockon Nybegynder
18. juni 2011 - 17:13 #8
gammel svend igen!