Avatar billede farmerass Nybegynder
30. marts 2003 - 13:58 Der er 36 kommentarer og
2 løsninger

Counter-Strike Server

Jeg kører en CS server på en p4 1400/512 ddr på en CC 2mbit/512. Problemet er, at den kører perfekt op til 9 spillere, men når den 10. hopper ind, stiger pingen til 200-300 ???

Jeg syns selv at jeg har prøvet alt, men der må da være et eller andet jeg kan gøre så man kan spille 5on5 uden en ping 300....PLZ HELP.....

Der er mange point til den der kan give mig "the magic touch" :)

/Pappe
Avatar billede farmerass Nybegynder
30. marts 2003 - 14:03 #1
PS.: Serveren er en Windows 2000 Pro Server....
Avatar billede theworld Nybegynder
30. marts 2003 - 15:25 #2
Prøv at afinstalelr den ? og installer win2000server igen
Avatar billede farmerass Nybegynder
30. marts 2003 - 15:33 #3
hmmm.... Der må findes en anden måde..... Win2k serv. kører med brugerrettigher mm. til ca. 20 pc'er...... Er ikke bare lige noget man afinst. og inst. igen.....
Avatar billede dank Nybegynder
30. marts 2003 - 15:45 #4
er du sikker på du har båndbredde nok?
Avatar billede theworld Nybegynder
30. marts 2003 - 15:58 #5
OK så prøv AT afinstaller Cs server og Halfe-life hvis du har det på og CS og installer det igen
Avatar billede farmerass Nybegynder
30. marts 2003 - 16:00 #6
Har læst nogle steder, at nogle mener at 512 upstream ikke er nok til mere end 8 spillere...., andre siger at man godt kan køre 16 spillere på 512 up. ..... Jeg vil være ked af at skulle afinst. hl/cs serv. hvis ikke jeg ved med sikkerhed at det er der problemet er.......
Avatar billede simonvalter Praktikant
30. marts 2003 - 16:01 #7
som dank siger så har du sikkert ikke nok båndbredde ... jeg har selv kørt server og det er noget du må leve med hvis du kun har 2/512 .. det gør ingen forskel hvilken server du kører .. det samme er tilfældet på en linux eller freebsd cs server
Avatar billede theworld Nybegynder
30. marts 2003 - 16:02 #8
JEg har en pentium1.4 med 512SD-RAM og køre med WINDOWS2000server og der kan jeg få 20spiller på jeg har hvade oppe på 25
Avatar billede farmerass Nybegynder
30. marts 2003 - 16:03 #9
Hvilken inet forb. har du ?
Avatar billede theworld Nybegynder
30. marts 2003 - 16:03 #10
Sorry en PENTIUM4 1.6
Avatar billede theworld Nybegynder
30. marts 2003 - 16:03 #11
JEg har også prøve det der som dig jeg afinstalle det og så virker det
Avatar billede farmerass Nybegynder
30. marts 2003 - 16:03 #12
Hvilken inet forb. har du ?
Avatar billede theworld Nybegynder
30. marts 2003 - 16:05 #13
TDC BB 256/256 eller 256/128 Kan ikke lige huske det men jeg har også prøve det med en som har 2bit og der virker det også fin
Avatar billede simonvalter Praktikant
30. marts 2003 - 16:05 #14
det lyder som bs .. selv hvis boomtown eller nethouse smider så mange på en server lagger de for hårdt nogen gange ..
tror du ikke det var lan du kørte det i .. eller brugte bots ;)
Avatar billede dwal Nybegynder
30. marts 2003 - 16:06 #15
Har samme problem når jeg prøver at hoste!, plejer at hjælpe hvis du ta'r voiceenable af, altså sætte den til 0, når folk bruger ingame mic voice suger det en helvedes masse båndbredde som en 2mbit altså desværre ikke kan håndtere
Avatar billede theworld Nybegynder
30. marts 2003 - 16:06 #16
NEJ nej over LAN og internet
Avatar billede theworld Nybegynder
30. marts 2003 - 16:06 #17
Jeg prøve dbegge ting
Avatar billede farmerass Nybegynder
30. marts 2003 - 16:07 #18
theworld: du har en srv. med 20 spillere på en 256 upstream ???...... Havde alle så ikke en ping 7351 ?
Avatar billede theworld Nybegynder
30. marts 2003 - 16:07 #19
Ja`^ det pro havde jeg også
Avatar billede farmerass Nybegynder
30. marts 2003 - 16:10 #20
Inden jeg gir point, vil jeg lige først prøve "dwal"s idé med at slå voice fra. Hvis det ikke hjælper, prøver jeg en ny inst. af hl/cs (theworld) og ser om det virker....ok ?
Avatar billede theworld Nybegynder
30. marts 2003 - 16:11 #21
OKI men det virker nok
har du en IP jeg kan prøve
Avatar billede farmerass Nybegynder
30. marts 2003 - 16:12 #22
Serveren er booket lige pt. men ellers ip#: 212.242.220.120:27015 eller bare filld.adsl.dk
Avatar billede farmerass Nybegynder
30. marts 2003 - 16:47 #23
fills.adsl.dk even
Avatar billede dwal Nybegynder
30. marts 2003 - 17:41 #24
Du ka' da lige skrive når den ikke er booket mere, vil gerne prøve den ad
Avatar billede farmerass Nybegynder
30. marts 2003 - 17:43 #25
oki, men det ser ud til at den er booket det meste af aftenen (www.fills.adsl.dk under booking:)
Avatar billede theworld Nybegynder
30. marts 2003 - 18:11 #26
VIrker det nu?
Avatar billede farmerass Nybegynder
30. marts 2003 - 18:13 #27
Ved ikke.... Serveren er booket det meste af aftenen...... Får først tid til at teste efter kl.24 :(
Avatar billede theworld Nybegynder
30. marts 2003 - 18:15 #28
OK surt)-:  Ved du noge om Windows200server med Domæne server?
Avatar billede farmerass Nybegynder
30. marts 2003 - 18:16 #29
Ikke så vildt meget....men hvad er problemet ?
Avatar billede theworld Nybegynder
30. marts 2003 - 18:19 #30
Min win2000server. Jegahr lave en Domæne server til bruger så de kna logge på med sit Brugernavn og kode. Men på min bærbar med Windows2000PRO hvor jeg prøver at tilmeld den på domain NAvn HJ-DATA så få jeg en felj på Mange fejl op så er det med Netværkstiden blev ikke fundet, så det med Denne servers ur er ikke det sammen som serveren domæne servers ur, og alt mulige hvorfor
Avatar billede dank Nybegynder
30. marts 2003 - 18:20 #31
ikke mere om de win2000 servere nu.. nu har du oprettet 3 spøgsmpål forskellige steder med samme spørgsmål.. Kun 1 spørgsmål!
Avatar billede theworld Nybegynder
30. marts 2003 - 18:21 #32
Jeg her prøvet alt!
Avatar billede farmerass Nybegynder
30. marts 2003 - 18:21 #33
det er osse uden for mit videns område....desværre...
Avatar billede theworld Nybegynder
30. marts 2003 - 18:22 #34
PIS!  KEnder du noget til IIS på windows2000server?
Avatar billede farmerass Nybegynder
30. marts 2003 - 18:22 #35
nope
Avatar billede farmerass Nybegynder
31. marts 2003 - 21:59 #36
Jeg har ikke haft tid til at teste de to forslag endnu, så i (theworld, dwal) har fået 25 p. hver ..... ok ?    .... Jeg regner med at få tid til det i løbet af ugen..... Men ellers, 1000 tak for jeres hjælp. Jeg håber det virker :)
Avatar billede dwal Nybegynder
31. marts 2003 - 22:15 #37
Held og lykke med det! og tak for points :)
Avatar billede theworld Nybegynder
02. april 2003 - 15:24 #38
sel tak(-: helt og lukke
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester