Avatar billede the_wanderer Nybegynder
03. april 2003 - 19:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

filter: DropShadow(Color=red OffX=1, OffY=1, Positive=1)

hvad er det jeg skal skrive i min css fil for at det ovenstående gælder for alt normalt tekst på min side? :\
Avatar billede knudgert Nybegynder
03. april 2003 - 21:31 #1
Hvis de er i <p>, så i head
<style type="text/css">
p {filter: DropShadow(Color=red OffX=1, OffY=1, Positive=1); width: 500px; height: 100px}
</style>

Det er lidt svært at sætte på al tekst, da der skal height og width på, må da også se frygteligt ud på al brødtekst.
Brug det evt. på overskrifter (og virker kun i IE)
Avatar billede olebole Juniormester
07. april 2003 - 11:56 #2
<ole>

Lav det med grafik i stedet  :)
Som knudgert skriver, vil det kun være formålstjeneligt at lave det på større tekststørrelser - og stor HTML-tekst ligner som bekendt 'lort og døde gnuer' under Win's standard-instillinger. Det er kun MacOS, der som default viser skriften antialized.

/mvh
</bole>
Avatar billede the_wanderer Nybegynder
07. april 2003 - 13:19 #3
tak...
Avatar billede knudgert Nybegynder
08. april 2003 - 19:30 #4
Et svar, hvis du kunne bruge det og få lukket spørgsmålet.