Avatar billede diller Nybegynder
17. november 2000 - 12:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

GPS

Mit problem:

Jeg skal på ferie. Jeg har en bærbar. Hvilken hardware og software skal jeg bruge for at kunne få GPS navigering???
Avatar billede a-torsten Nybegynder
17. november 2000 - 13:06 #1
Du skal have fat i den her pakke....

http://www.p-e.ch/fugawi.htm

-Anders
Avatar billede holmager Nybegynder
17. november 2000 - 13:10 #2
Du kan ved de fleste salgssteder af GPS\'er købe en GPS med interface til brug sammen med en bærbar
Derudover skal du så købe et brugbart navigerings software, de fleste større forhandlere har enten et produkt eller kan henvise dig.
Jeg har til min båd købt en GPS som tillige kan kobles til min bærbare med detil hørende softwar, har prøvet det virker også fint på land. Jeg købte al hardwaren ved det lokale båd center, SW fulgte med.
Avatar billede diller Nybegynder
17. november 2000 - 13:10 #3
hæ hæ, øhmmm, er siden også på engelsk?? mit
ge-tyske er lidt gebrokkent...... *s*
Avatar billede holmager Nybegynder
17. november 2000 - 13:11 #4
kig evt. på
http://www.gps.dk/frameset01-3.html
der er alt du har brug for
Avatar billede diller Nybegynder
22. maj 2001 - 17:53 #5
syntes ikke jeg fik noget jeg kunne bruge her.