Avatar billede masterfix Nybegynder
13. april 2003 - 05:36 Der er 11 kommentarer

Systemadministrator søges

Til nystartet webhostingfirma søger vi en systemadministrator der på freelance basis kan vedligeholde vores hardware og tilhørende programmer.

Du har kendskab til både Windows og Linux samt gerne FreeBSD operativsystemer. Du kender til følgende hardwaretyper: Sun Cobalt, IBM, Dell m.v... Du kender alt til at installer, opdaterer og vedligeholde disse systemer. Du kender ligeledes til oprettelse og vedligeholdese af databaser m.v. på samme hardwaretype.

Du har ligeledes et indgående kendskab til DNS, DSN, cronjob m.v. og kan nok programmering til at lave interne cripts i forbindelse med opdatering af vores systemer.

Stillingen er på freelance basis men som fasttilknyttet aflønnes den med fast timepris for udført arbejde...Er du den rigtige kan en evt. senere fastansættelse komme på tale...Vi holder fysisk til i København.

Af konkurrencehensyn bedes du benytte vores lidt anonyme mailadresse "webhotel@portalen.no", hvis du gerne vil søge stillingen...

PS...
Hvis du ikke har den nødvendige erfaring, bør du glemme at sende en ansøgning da alle uden den nødvendige erfaring ikke kommer i betragtning.
Avatar billede mfalck Praktikant
24. april 2003 - 14:38 #1
har i fundet een til arbejdet ?!
Avatar billede device Nybegynder
07. maj 2003 - 19:53 #2
Har du fundet én ??
Avatar billede mfalck Praktikant
07. maj 2003 - 20:00 #3
det lader ikke til at de svarer hverken på mail eller her.
Avatar billede blackie Nybegynder
07. maj 2003 - 21:31 #4
Avatar billede mfalck Praktikant
07. maj 2003 - 21:37 #5
tak for advarslen :-)
Avatar billede blackie Nybegynder
07. maj 2003 - 22:07 #6
;-}
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2003 - 23:14 #7
gad vide om man får løn?
Avatar billede masterfix Nybegynder
23. maj 2003 - 13:18 #8
Ja vi har fundet en systemadministrator tilbage i april måned. Hun er startet og fungerer fint. Tak til alle dem er søgte, men beklager at vi kun skulle bruge 1.
Og ja #el barto hun får løn og #blackie jeg kan ikke se dit spørgsmål da du har lukket det. Var det noget jeg skulle vide eller blot intressant ?
Avatar billede blackie Nybegynder
23. maj 2003 - 14:18 #9
Masterfix: Det var blot interessant, bare ikke for dig.
Avatar billede dollar Nybegynder
01. juni 2003 - 03:00 #10
De damer og herrer,

Jeg er endnu en af dem der har arbejdet under Masterfix og kan fortælle interesserede at man bliver lovet guld og grønne skove, men hvis man tjekker ens konto kommer der sjovt nok ALDRIG noget ind på den.....!!!

PAS på alle sammen dum jer ikke som jeg og så mange andre har gjort!

Denne mand er omtrent lige så præcis med betalingen som Klaus riskjær er med sin selvangivelse.... :-(
Avatar billede meinertsen Nybegynder
16. juni 2003 - 11:02 #11
0 point... fedterøv =)