Avatar billede jkmedia Nybegynder
24. april 2003 - 01:19 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Program ligende: Microsoft Image Composer

Hej, jeg leder efter et program (som man gratis kan downloade og bruge) som minder lidt om Microsoft Image Composer!!

Nogen som kan hjælpe!! (en url er nok!!)
Avatar billede knudgert Nybegynder
24. april 2003 - 01:33 #1
Nu er avancerede gratis grafikprogrammer jo ikke noget det vrimler med.
Gimp er en mulighed, http://www.gimp.org/
Men minder ikke meget om Image Composer, men der er vist ikke andre freeware.
Avatar billede sneakie03 Nybegynder
24. april 2003 - 01:36 #2
denne hjemmeside er godt nok på japansk men prøv lige at downloade den image
composer som du kan se midt på siden??? håber at du kan bruge den, ved ikke om det virker...
www.microsoft.com/JAPAN/developer/ImageComposer/download.ht
Avatar billede sneakie03 Nybegynder
24. april 2003 - 01:42 #3
dette kunne også være en mulighed men der skal du downloade med Download Accelerator, men den kan du også hente der...
http://www.freedownloadscenter.com/Multimedia_and_Graphics/Graphics_Editors/MS_Image_Composer_Download.html