Avatar billede Hardy Hyldgaard Praktikant
24. april 2003 - 15:19 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

kan ikke logge på Outlook Web Access

Jeg har via mit firma kunne gå på Outlook Web Access  ...

http:\\post.mit-firma.dk/exchange... pludseligt en dag kan jeg ikke logge på mere fra min hjemmepc.. (jeg kan godt fra andre pc´r)

jeg kører win2k og har alle opdataeringer installeret  ...kan det være en af mine installeringer/opdateringer der spærrer.... for jeg kan godt skrive mine initialer på, samt password.. men så sker der ingenting...den står bare og "tænker"

med håb om hjælp  :-)
Avatar billede kenp Novice
24. april 2003 - 15:36 #1
Så er du ikke den eneste som har prøvet det!!! jeg fandt heller aldrig fejlen, da jeg havde samme problem, der hjalp ikke med en genindstallering af IE.

Men måske en repair af dit system hjælper (kunne jeg desværre ikke gøre på min der måtte jeg formater helt)

eller denne gå i start og kør skriv så "sfc /scannow" uden " du skal dog have din XP/win2k cd-rom i drevet.
Avatar billede curious Nybegynder
24. april 2003 - 15:41 #2
Slet Temp. Internet files, og alle coockies ! :) ..
Avatar billede Hardy Hyldgaard Praktikant
24. april 2003 - 19:46 #3
ingen af ovestående virker...er der andre bud )-:
Avatar billede larskbh Nybegynder
24. april 2003 - 19:52 #4
Prøv at sætte din sikkerhed til lav via [Funktioner] --> [Internetindstillinger]--> [Sikkerhed] --> [Brugerdefineret].
Min står til "mellem" og virker med Outlook Webmail.

Lars
Avatar billede Hardy Hyldgaard Praktikant
24. april 2003 - 20:58 #5
de indstillinger bruger jeg allerede
Avatar billede codpiece Nybegynder
09. maj 2003 - 12:46 #6
Nogen gange hjælper det at tage domænenavnet med i login-feltet:
  Name: firma\initialer
  Password: *****

Ellers at prøve med https:// etc

// Codpiece
Avatar billede Hardy Hyldgaard Praktikant
09. maj 2003 - 15:09 #7
jeg har formatteret min HD, og nu virker det.....igen

installerede så på et tidspunkt Tweakxp.... og ås vikrede det ikke mere....hurra for gendannelse......
Avatar billede codpiece Nybegynder
09. maj 2003 - 16:20 #8
Ret så drastisk løsning, men så længe det hjælper :ø)