Dengalepose.dk> Helt enig. I mine øjne ligner det en discount-side. Jeg vil også mene, at et firma, der sælger Ferrari og Maserti burde have en langt mere elegant side.
Introen... tjah... Der var lidt sølv på hestene, teksten lugter langt væk af et flash-program, der hedder Swish, hvor der er nogle standard effekter, man kan tilføje effekter. I Flash-udviklingskredse har Swish vel lidt af det samme ry som en powerpoint-præsentation har blandt multimedia-produkter. Altså lavpris og nemme løsninger! (selvfølgelig skal man være flash-udvikler for at vide dette, men det var det indtryk, jeg fik af fronten, så jeg trykkede hurtigt videre uden at se den til bunds - og hvis du er interesseret, kunne jeg godt tænke mig at være med på noget flash hertil)
En side i din kaliber burde være: enkel, få farver og signalere stil, formfuldendelse og ose langt væk af kvalitet. :o)
Jeg kan dog godt lide billeder, hvor der sker nogle forandringer. Det giver liv og kan også godt være medvirkende til at signalere stil.
En side, der har vundet et par priser for design er Volvos side:
http://www.volvoxc90.se , som har lavet et utraditionelt design, layout og navigation. Siden er godtnok pissetung at hente, men det smarte ved denne side er, at den er så anderledes, at - for mig ihvertfald - man alligevel lige bliver der lidt længere tid end normalt for at tjekke siden ud. Og det er jo en god ting at få folk til at blive der lidt længere. :o)
En side, jeg også godt kan lide indenfor bil-kategorierne er Aston Martins på
http://www.astonmartin.com. Flot og enkel.
Nå ja... Det jeg mener med enkelhed er sådan noget som eksempelvis ford.com, hvor forsiden er nem at overskue (også selvom Ford jo har mange produkter). En nem og intuitiv navigation.