Avatar billede trooperme Nybegynder
01. maj 2003 - 16:33 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Fejlmelding jeg ikk' fatter

I min error log optræder følgende fejl. Jeg tror det er den der gør at min opstart pludseligt er blvet meget langsom. DEt ville være super, hvis nogle har en ide om hvad jeg kan gøre, da det er pisseirriterende.....

LoadPerf
Unable to read the performance counter strings of the 006 language ID. The Win32 status returned by the call is the first DWORD in Data section.
Avatar billede trooperme Nybegynder
01. maj 2003 - 17:25 #2
øhhhhh... Ikke den store hjælp alias ingen!
Avatar billede trooperme Nybegynder
01. maj 2003 - 18:46 #3
Hallååååååå der må da være nogen der kender til loadper problematikker
Avatar billede cp1 Nybegynder
01. maj 2003 - 18:47 #4
hhmm..jeg har kigget her http://www.eventid.net/ men syntes ikke rigtigt at jeg ku finde dit problem...
så fandt jeg på det her... http://friserverplads.dk/cp1/Regional.jpg
Avatar billede trooperme Nybegynder
01. maj 2003 - 19:09 #5
hmmmmm... Hvorfor tror du at det relatere sig til mit problem. ????
Men jeg har da forsøgt nu, så må vi se...
Avatar billede cp1 Nybegynder
02. maj 2003 - 13:18 #6
det ved jeg heller ikke om det gør men,"006 language ID"ga mig idéen og da den er den eneste sprog ting der indeholder"006" tænkte jeg at det var et skud værd..
Avatar billede trooperme Nybegynder
03. maj 2003 - 11:40 #7
OK jeg får ikke længere fejlmeldingen. Om det var det er stadigt uvist men du får point alligevel.
Avatar billede trooperme Nybegynder
03. maj 2003 - 11:41 #8
Gider du at oprette et svar cp1
Avatar billede cp1 Nybegynder
03. maj 2003 - 14:08 #9
kommer her ;)