Avatar billede goulduck Nybegynder
06. maj 2003 - 22:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Opsætning af en (ny) service

Jeg vil gerne tilføje service, på samme måde som Firedaemon gør det. Problemet er bare at Firedaemon kun kan tilføje én service, hvis det er den gratis udgave man har.

Er der nogen som kender nogle alternative programmer? Diverse søgninger få kun Firedaemon frem.
Avatar billede woolbox Nybegynder
08. maj 2003 - 15:34 #1
Windows 2000 Ressource kit indeholder en kommando- og en userinterface- udgave, så vidt jeg husker hedder det noget i retning af INSTSVC. Det kan både installere og afinstallerer services! :)
Avatar billede goulduck Nybegynder
13. juni 2003 - 17:29 #2
Undskyld det sene svar. Jeg har ikke fået testet det af endnu, men det kommer.