Avatar billede muggemand Nybegynder
07. maj 2003 - 00:05 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

Splinter Cell Start problemer!

Jeg har windows 2000 prof, geforce 4, 512 ddr ram og 2700 Xp +. Jeg har installeret den nye Nvidia driver + directX.

Når jeg starter splinter Cell kommer den med denne fejl:
History: UGameEngine::LoadMap <- LocalMapURL <- UGameEngine::Browse <- UGameEngine::Init <- InitEngine

Hvad kan jeg gøre ? Den vil slet ikke gå ind i spillet!!!

HJÆÆÆÆÆLP!
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2003 - 00:14 #1
Avatar billede lrd Nybegynder
07. maj 2003 - 08:30 #2
Måske prøv at afinstallere spillet og geninstallere det igen :))

Ved at mange mange har problemmer med netop Splinter cell
Avatar billede lrd Nybegynder
07. maj 2003 - 08:31 #3
går udfra det er et originalt spil :)
Avatar billede muggemand Nybegynder
07. maj 2003 - 13:49 #4
Joo deeeeet :)
Avatar billede lrd Nybegynder
07. maj 2003 - 13:51 #5
Kan jo ikke hjælpe før jeg ved det vel.
Avatar billede lrd Nybegynder
07. maj 2003 - 13:52 #6
Der er mange felj på de lovlige spil og ved der har været mange spørgsmål om emnet.

Men tror ikke nogen har fundet fejlen.
Avatar billede lrd Nybegynder
07. maj 2003 - 14:03 #7
Er det et fusk spil????

Sorry for stavefejl før :-)
Avatar billede muggemand Nybegynder
07. maj 2003 - 14:53 #8
Det er et fusk spil, men derfor burde det da virker :)
Avatar billede lrd Nybegynder
07. maj 2003 - 15:01 #9
Du er hermed anmeldt!!! Håber Admin fra denne side smider en amneldesle over til hos antipiratgruppen
Avatar billede lrd Nybegynder
07. maj 2003 - 15:04 #10
Troede sq da ikke man kunne være så DUM at stille et spørgsmål om ulovlige spil i et IT forum som dette.

Håber du får en over snuden p.g.a dette

Køb dog dine spil!!
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2003 - 15:12 #11
:o) Ta' den muggemand !!!!!'

Har forøvrigt selv spillet - det er et overdrevet kanon fedt spil. Noget af det bedste der findes. Men du kan ikke spille, for du har en piratkopi...... :o) HA !
Avatar billede lrd Nybegynder
07. maj 2003 - 15:15 #12
Sq da toppen af dumhed.

Er spillet så godt som de siger for jeg leder efter et godt spil men synes flere hakker spillet lidt ned??
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2003 - 15:30 #13
lrd>> Iflg. Komputer for alle er det det bedste actionspil til dato. Tror nu ikke, det kan hamle op med Max Payne! :)
Avatar billede lrd Nybegynder
07. maj 2003 - 15:32 #14
Elsker oz Max Payne :))

Kan ikke huske kritikken af spillet men husker der var flere der ikke anbefalede det meeen sådan er det jo med alle spil. Max Payne er fornemt *GG*
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2003 - 15:50 #15
Det er mindst lige så fedt som Max Payne.
Ingen tvivl om at Splinter Cell er noget af det bedste der er lavet pt.
Avatar billede fcs Novice
07. maj 2003 - 17:12 #16
Muggemand>> At få hjælp til ulovlige spil er ikke et af ekspertens virkeområder. Luk omgående spørgsmålet her og læs reglerne igennem igen.

FCS/Coadmin