Avatar billede capri Nybegynder
13. maj 2003 - 19:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mist silent på msi

Hejsa.
Jeg har lige købt nyt bundkort. Det er et MSI KT3 ultra2.
Mit problem er så om der er plads til denne køler:
Mist silent twin.
Jeg ved at der er nogle MSI bundkort hvor der ikke er plads. Men der er nogen MSI-bundkort den godt kan.
Så hvis der er nogen der ved det 100%, vil jeg blive utrolig glad.
Med venlig hilsen
Capri
Avatar billede hottadpole Nybegynder
13. maj 2003 - 19:45 #1
Prøv at kigge på http://www.shg.dk De plejer at oplyse om den slags hvis du klikker på modelnavnet.
Avatar billede capri Nybegynder
13. maj 2003 - 19:48 #2
ja, men de fører ikke den nævnte model :-(
Avatar billede needs Nybegynder
14. maj 2003 - 14:08 #3
søge på google eller kølerens hjemmeside og find brede, højde osv. og find så målestokken frem... :-) På edbpriser.dk kan du måske også finde en sælger-site der har målene
Avatar billede spt Nybegynder
14. maj 2003 - 20:24 #4
Jeg ville sige nej MSI har en forkærlighed for at sætte kondensatorer rundt om soklen. køb en silent breeze eller en falconrock istedet, sidstenævnte kan moddes med en 19 db silent tornado, og så er du jo lige så langt nede som MIST, og du får tilmed bedre køling.
Avatar billede capri Nybegynder
16. maj 2003 - 00:42 #5
Hejsa spt
Undskyld du først får point nu. Jeg har haft lidt meget at se til.
Men uden at have læst dit svar har jeg allerede bestilt en Silent Breeze.
Så man kan jo sige at dit svar var ret præcis. Tak for hjælpen.

M.V.H
Capri
www.capri.dk